Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Ook vanuit hier een meelezer die niet weet welke woorden te schrijven. Pijn kan zó ontzettend ontmoedigen. Ik hoop dat je man je heeft kunnen helpen om weer wat vertrouwen te vinden. Sterkte!

Ik duim voor je dat die ingreep véél sneller kan, drie weken is op deze manier niet te overzien... 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2022 om 15:25

Wat geluk 🍀 en liefde 🧡 jou kant op
Ik duim voor verbetering

Wat ontzettend naar Millie. Ook omdat het zo ineens kwam opzetten. Kan het nog iets te maken hebben met de verlate kuur? En dat het zo toch weer bijtrekt?

Dikke knuffel! Hopelijk kunnen ze sneller iets betekenen die een paar weken

Ach Millie, ik heb de woorden er niet voor om je te vertellen hoe afschuwelijk ik je lijdensweg vind, zowel geestelijk als lichamelijk. Het grootste onrecht in het leven overkomt jou, een liefdevolle moeder, een prachtig mens wordt veel te vroeg uit het leven weggerukt. Het maakt me intens verdrietig maar ook heel boos. Misschien mag ik het niet zeggen of zelfs niet denken, maar toch; waarom niet de slechte mensen die geen liefde voelen, zelfs niet voor hun kind. Mensen die alleen dood en verderf zaaien en geen kind waard zijn. We zullen er nooit antwoord op krijgen vrees ik, maar dit is toch wat ik me telkens afvraag als jij je leed en liefde met ons deelt. 

Ik weet er verder geen woorden aan te geven, ik leef heel erg met je mee en besef door jou iedere dag mijn onzichtbare kroon. Ik blijf hopen op een wonder, je verdient het zo!

ik hoop toch zo dat je wat kunt slapen veel sterkte Millie..

Millie, ik denk aan je! 🙏🏻🤞🏻

Ook hier wordt aan je gedacht🍀

Ook ik surf mee op (met?) de golf van mensen die elke dag komen kijken en een (kort) steunbericht achterlaten.
Dus bij deze: Millie, ik denk aan je!

Omdat je steun hebt aan onze berichtjes, ook ik denk aan je. ☘️

Ik kom even langs om je te knuffelen lieverd 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.