Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Oh wow wat een mooi nieuws!!! ❤️

yes, wat goed! Wow, dit is echt fijn nieuws 💪 Geniet van je lunch 😘

Wow, dat is mooi nieuws! Zeker een feestje van waard! 
Denk je dat de pijn ook iets minder ondraaglijk is als je weet dat hij niet veroorzaakt wordt door een heel snelle verslechtering, of werkt dat niet zo? 

Millie91

Millie91

25-07-2022 om 14:02 Topicstarter

Waar de pijn dan toch vandaan komt..toch bijwerking van de medicatie? Of precies de groei van die twee plekjes? Geen idee..

Hopelijk komt er ook een oplossing van de pijn want als het niet duidelijk is waar de pijn vandaan komt, is behandelen niet gemakkelijk. Ik zou die pijn wel eens flink willen toespreken: "Ja nou weet Millie het wel, oprotten stomme pijn! Er is een goede scan, dus nu wegwezen!"

Millie91

Millie91

25-07-2022 om 14:07 Topicstarter

Agen schreef op 25-07-2022 om 14:01:

Wow, dat is mooi nieuws! Zeker een feestje van waard!
Denk je dat de pijn ook iets minder ondraaglijk is als je weet dat hij niet veroorzaakt wordt door een heel snelle verslechtering, of werkt dat niet zo?

Ik denk wel dat het minder erg is om pijn te hebben terwijl je weet dat het niet komt door explosieve tumorgroei, maar de pijn blijft wel heel hinderlijk. Morgen heb ik contact met de anesthesioloog, dan neig ik naar een verdoving van de zenuw. Ik wil alles uit deze periode halen! Dus zo veel mogelijk pijn onderdrukken.

Pfff, wat een mooi nieuws! En als nu de pijn goed bestreden kan worden, ziet het er weer iets positiever uit. Geniet van dit moment en eet lekker!

Nee joh, wat een fijn nieuws! Geniet ervan met je mannen 

Gefeliciteerd Millie, wat een fijne uitslag en zo’n heerlijk idee dat er nog meer ‘op de plank ligt’, zoals ze dat noemen! Geniet van jullie dag!

Ik krijg er gewoon kippenvel van. Wat een voorzichtig goed nieuws. Ga lekker lunchen, en pak deze dag! En alle, alle volgende dagen. 
♥️

Tralalaaaaa. Mijn dag kan niet meer stu-uk!

♥️

Ben heel erg blij voor jullie. Geniet van de lunch! 

Oooh wat super fijn!! Ben helemaal blij voor jullie!

Jeetje wát een opluchting!! Ik zag 26 nieuwe reacties en durfde het topic nauwelijks te openen, voelde een steen in mijn maag. Kan me niet voorstellen hoe vreselijk stressvol het voor jou moet zijn.
Maar dan dit nieuws, geweldig. Dit heb je zo verdiend. Geniet lekker van de lunch!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.