Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

succes Millie 

Heel veel sterkte en succes vandaag 🌹 ik duim voor het beste

Ik hoop op de best mogelijke uitslag, Millie. Veel sterkte!

Heel veel succes vandaag Millie, ik denk aan je!
♥️♥️

ik duim voor jullie lieve Millie

Millie91

Millie91

25-07-2022 om 13:33 Topicstarter

Even een berichtje van iemand die voorzichtig héél blij is met een globaal stabiele scan! Twee kleine plekjes zijn iets toegenomen, op ongevaarlijke plekken. Verder ALLES stabiel. Dit hadden we totaal niet verwacht! Dus dit gaan we uiteraard vieren! We gaan nu uit lunchen en ik ga alllllles eten wat me maar lekker lijkt. 

Kleine kanttekening: bij deze ziekte en dit middel kan het vrij plotseling zijn werking verliezen en dan escaleert het vaak ook snel. Einde van negatief bericht.

We hebben de oncoloog ook gevraagd, wat als dit middel niet meer werkt. Of hij dan een plan had. En hij zei dat hij dan dacht aan een lopende trial die bij sarcomen misschien zou werken. Dus, mocht ik in redelijk goede doen blijven, is er toch nog een plan c. Wel veel meer een wanhoopspoging dan plan b, maar in elk geval geen zwart gat.

Jullie geduim heeft gewerkt! ❤

Tot nu toe alleen meegelezen maar wel zeer meegeleefd. Ooooh, wat fijn... Moest nu wel even reageren. Een lach van oor tot oor. Gelukkig Millie, geen zwart gat voorlopig!

oef wat een opluchting! Vier ze samen

Wat enorm fijn voor je! Zeker vieren en toch een plan c is ook heel fijn

Wow, zo'n beetje alles stabiel, gelukkig! Alleen, even toch een negatieve vraag, waar komt dan je pijn dan vandaan, toch van de medicatie?
Ik blijf duimen voor heeeeeeeeeeeel langdurig goede werking van je medicijn, met zo min mogelijk pijn. En dat tegen die tijd dat die uitgewerkt is, er een heel mooi nieuw plan D voor je klaarstaat, omdat ze alle tijd hebben om dat uit te werken.
En voor nu: ik hoop dat je heel veel lekkere trek hebt!
En ik blijf duimen.

Wat fijn voor jullie! Heel veel plezier met vieren! 

Ik blijf duimen! 

O, Millie, wat heerlijk! Hopelijk smaakt het eten je ook heerlijk. Later weer tijd voor meer gedachten en afwegingen, maat vandaag hoop ik dat jullie heel erg genieten van dit goede nieuws!

Dit is wel een lunch waard! Een beter nieuws had je op dit moment niet kunnen krijgen. 
Heb je meer inzicht gekregen in waar de heftige pijn vandaan komt? 

Millie, wat ontzettend heerlijk! Geniet! 🥳

Wat fijn! Nieuws dat gevierd mag worden!! Wat is dit je gegund. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.