Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Moosey
14-07-2022 om 00:51
Kan je wazigheid niet een combi van de lyrica en je slapeloze nacht zijn Millie? Als ik je post van gister over je actieve ochtend lees na een goede nacht kan ik me voorstellen dat niet slapen je bevattelijker maakt voor de bijwerkingen.
Wel héél fijn om te lezen dat slapen in elk geval weer een optie is. En eten! Ook al zoiets wat goed is voor je moreel. Ik hoop dat monstertje het ergste heeft gehad qua niet lekker zijn en dat je vannacht weer slaapt.
Klopt precies wat je zei ja, mijn lief heeft een vorm van kanker (in het beenmerg) die ze niet kunnen genezen maar die wel een tijd in remissie kan gaan, na een serie behandelingen. Vanavond vierden we zijn verjaardag. Ook een best een gek moment. Maar ik ben in elk geval blij dat ik m nog heb 
Wel eng, je krachtverlies in je been. Wanneer zijn de scans, volgende week al?
Pilatespas
14-07-2022 om 01:27
Millie dat klinkt of je toch redelijk pijnvrij door de dagen heen kan komen. Snack maar lekker, je kan t hebben. Dikke knuffel en bewonder je kracht
Millie91
14-07-2022 om 07:26
vannacht en vanmorgen weer koorts gekregen, voel me wéér beroerd. Vrees nu opname en geen port-a-cath.
Winterkoud
14-07-2022 om 07:42
Ah nee
en dan na zo’n hele zware dag met monstertje. En dan die bijwerkingen die je noemt, heel erg heftig!
En echt hoor je typt inderdaad nog foutloos gewoon je teksten, daar merk je niks aan!
Hopelijk heb je vannacht wel wat nachtrust had.. en voel je je toch snel weer minder beroerd 
_Arianna_
14-07-2022 om 09:31
Heel veel sterkte Millie. Wat een tegenvaller en wat kan het toch snel omslaan.
Hopelijk voel je je snel wat beter.
De port-a-cath staat voor vandaag gepland toch?
🫂
Leslie_Knope
14-07-2022 om 10:03
Pfff, het is op dit moment echt berg op en berg af he? Heel veel sterkte vandaag, er wordt aan je gedacht! 
Earlgreythee
14-07-2022 om 11:18
He wat shit dat je nu koorts hebt en de plaatsing van het 'kastje' op losse schroeven komt te staan. Alsof er niet al genoeg tegenslag te verwerken is... Ik denk aan je! 🌸
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.