Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Lieve Millie, wat een powervrouw ben jij!

Fijn dat het erin zit. Hoe vaak ga je het krijgen?

Zo'n verpleegkundige is goud waard. In mijn situatie heb ik ook van die relativerende zinnen gehoord,  die hebben alles lichter gemaakt. Want, wat de verpleegkundige zegt is waar! Net zo waar als dat het sh*t is allemaal. Maar wat hij zegt is óók waar en zoveel meer helpend. Dus heel fijn voor je als je daar de focus op kunt leggen.

Ik wens je een lange tijd vol lichtheid Millie! Fijn als dat zware heel even weg kan en dat je letterlijk weer lucht krijgt. Ik hoop dat dit medicijn wonderen gaat verrichten ❤️

Go Millie!

Veel succes met het medicijn!

wat fijn dat je je lichter voelt! Hopelijk blijft dit licht helder schijnen voor je.

Ik vroeg me af hoe het met het nieuwe huis gaat. Misschien dat ik eroverheen heb gelezen maar ik herinner me dat de verhuizing is uitgesteld wat ik het laatst gelezen heb.

Wat hoop ik dat de medicijnen werken Milie en ook ik vind je een dikke topper! Fijn dat het theemonster is opgeknapt, je klinkt als een ontzettend lieve moeder. 

Wat fijn en eng en spannend dat je nu eindelijk het langverwachte medicijn hebt gekregen. Ik bid voor weinig bijwerkingen en heel veel superwerking! En dat je het vaak lukt die mooie mindset te hebben ❤️😘

We zijn gisteren (als uitstapje) naar een bedevaartsoord in België gefietst. 90 km! Pfff... In de basiliek zijn mijn gedachten bij jou geweest Millie. Bij jou, bij je ziekte, bij je ziekteproces (laat het aub nog een hele tijd een betere kant opgaan, ze moet niet 95 worden maar gun haar nog een (flink) aantal jaren), bij jouw gezin. En ook bij mijn eigen (veel kleinere) zorgen.

Groeten van een fan!

Lieve Millie, wat ben je sterk. Ik reageer niet zo vaak omdat ik nooit goed weet wat ik moet zeggen, maar ik kom vaak even kijken of er al meer nieuws is. Nu wilde ik toch even laten weten dat ik ik hier aan je denk. Ik vind het ontzettend knap hoe je zo de knop weer om weet te zetten naar lichtere gedachten en momenten vol hoop. 
Ik denk aan je en hoop dat dit medicijn aanslaat! En dat je dan nog heel veel jaren bij je lieve monstertje en man mag zijn. Heel veel sterkte♥️.

wat fijn dat het medicijn er eindelijk in zit! Ik ga heel hard duimen dat dit het gehoopte wonder mag zijn.

Lieve Millie, er wordt aan je gedacht! 

Hoe gaat het met je? Kom je de dagen en de nachten een beetje door? En hoe is het met je monstertje? 
Take care en veel liefs ♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.