Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Kris33
10-05-2022 om 09:13
Succes vandaag Millie! Ik hoop dat de uitslagen niet al te verontrustend zullen zijn en dat het nieuwe middel een fantastisch resultaat gaat geven! Denk aan jullie.
Sassenach
10-05-2022 om 10:19
Ik hoop op een voor jou zo gunstig mogelijke uitslag Millie. 🤞En ik hoop dat theamonster je nog even flink weet af te leiden met zijn heerlijke eigen ik zijn. Je weet hem altijd zo treffend te beschrijven dat ik hem dan helemaal voor me zie. 
Winterkoud
10-05-2022 om 10:20
Heel veel succes vandaag en hopelijk vallen de uitslagen van de scans mee 🍀
En heel fijn dat kleine monstertje weer beter is!
Millie91
10-05-2022 om 12:51
Het infuus zit erin! Ik moet nog 1,5 uur blijven, om te kijken of ik geen rare reactie krijg. Dan gaan we hier in de buurt een wafel eten, om te vieren dat dít tenminste is gelukt.
Mijn oncoloog kwam even langslopen, om me succes te wensen. Hij zei dat hij volgende week weer even zou komen en dat we dan de scans zouden bespreken. Oei...op mij komt het over als: 'ik wil je nu niet belasten met slecht nieuws'. Maar ik ben wel blij dat ik me dus even hierop kan richten, met een achtergrond van hoop in plaats van teleurstelling. De research-verpleegkundige is wel een hele fijne man. Hij zei tegen me, dat een slechte scan even klote is, maar ook niet meer dan een uitgangspunt. Een nullijn. En dat er echt nog reden is om hoop te houden. Dus dat probeer ik nu. Af en toe lukt het even, en dan voel ik me zo licht! Dat ik me ook afvraag: wat win ik nou met doemdenken. Ook al is het 'realistischer', gun ik het mezelf om de tijd die ik hier op aarde ben door te brengen in licht en hoop. De lichamelijke pijn kan ik niet wegnemen helaas, maar mijn mindset, daar heb ik wel invloed op. Eens kijken of ik dat wat meer in mijn voordeel kan gebruiken.
Ik heb nu in elk geval een week rust om bij te komen van mijn eerste kuur, om te genieten van het zonnetje en mijn theamonster, en geen angst elke keer als de telefoon gaat.
Jillz
10-05-2022 om 13:01
Wat een fijne verpleegkundige. Ik hoop dat de wafel je straks goed smaakt en dat monstertje vanavond weer lekker bij je op schoot mag genieten van zijn Thea.
AttentiveCobra73
10-05-2022 om 13:10
Je bent een topper.
Echt
Op de wind heb je geen invloed
Wel hoe je de zeilen zet
Ooit gelezen van een vader met een kindje met kanker .
Brooklyn28
10-05-2022 om 14:03
clivia53 schreef op 10-05-2022 om 13:10:
Je bent een topper.
Echt
Op de wind heb je geen invloed
Wel hoe je de zeilen zet
Ooit gelezen van een vader met een kindje met kanker .
Wat een mooi gezegde.
Winterkoud
10-05-2022 om 14:16
Hop die zit erin, en aanvallen maar op de verkeerde cellen /tumoren 👊 hopelijk weinig bijwerkingen voor je van deze kuur.
En geniet heerlijk van je wafel 😊
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.