Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
_Arianna_
06-05-2022 om 10:40
Millie, ik voel de stress als ik jouw bericht lees. Om jezelf en om je koalabeertje. Ook deze dag gaat voorbij. Iemand heeft het eerder ook geschreven. Mij helpt deze zin goed.
Ik wens je heel veel sterkte. 🍀🕯️
Evaluna
06-05-2022 om 12:11
Heel veel sterkte vandaag
En wat hou je toch veel van je kleine mannetje, dat moet hij heel zijn leven met zich mee blijven voelen, dat kan niet anders 
Earlgreythee
06-05-2022 om 14:18
Veel sterkte met de scans vandaag en beterschap voor jullie monster!
Regendrup.
06-05-2022 om 16:23
Ach wat sneu, die kleintjes als ze ziek zijn. Hoop dat hij snel opknapt!
Dikke knuffel voor jullie allemaal.
En fingers crossed natuurlijk voor jouw scan.
VivaLaVida
06-05-2022 om 16:52
Wat een zware dag voor jou. Heel veel beterschap voor klein lief monstertje en voor jezelf wil ik je goede uitslagen wensen. Dikke knuffel!
Millie91
06-05-2022 om 18:52
De dag zit er inderdaad op, de scan is gemaakt en monstertje is weer fijn thuis bij ons. Ik heb geen uitslagen gekregen, waarschijnlijk hoor ik dinsdag meer. En dan ook meteen starten met de behandeling. De rit heen en weer was dramatisch, ik had zoveel pijn in mijn lies dat we de snelweg afmoesten en ik achterin moest gaan zitten zodat ik half kon gaan liggen. Ik hoop toch zo dat hier een oplossing voor mogelijk is.
Eerst dus even een rustig weekend, zoals het ernaar uitziet. Een boel voorspelbaarheid voor monstertje en hopen dat hij weer opknapt. Man is vanochtend even met hem naar de huisarts geweest, die vermoedt een middenoorontsteking. Zijn temperatuur was net 37,8, hopelijk schiet het niet weer omhoog en zijn het de laatste loodjes! Vannacht houden we hem in elk geval nog bij ons in bed, dan kunnen we hem goed in de gaten houden en knuffelen als hij zich ellendig voelt.
Agen
06-05-2022 om 19:35
Tot dinsdag wachten op een uitslag waar je weinig vertrouwen in hebt, lijkt me zwaar. Hoe is dat voor jou?
Zoveel pijn dat jullie de auto ervoor aan de kant van de weg moesten zetten, klinkt ontzettend rot. Hopelijk is daar wat aan te doen. Heb je op deze plekken eerder klachten gehad?
Beterschap voor je monster!
Mammoet
06-05-2022 om 20:58
Dat is best lang wachten zo met het weekend ertussen! Maar lekker veel knuffelen met jullie monstertje. Hij voelt zich vast snel weer beter!
Wat naar van de autorit zeg, kan de bijrijdersstoel niet naar achteren geklapt? Kwam er pas achter dat dit bij onze auto kan. Of zou dat niet voldoende plat zijn en helpen? Anders misschien bij een volgende autorit van iemand een auto lenen waar dat lukt.
Wens jullie een rustig weekend😘
letterkoekje
06-05-2022 om 21:14
Is toch weer achter de rug, Millie en monstertje ligt weer lekker tegen je aan. Daar waar hij hoort en daar waar jij wil dat hij is. Geniet ervan en probeer de spoken in je hoofd weg te jagen.
Als het in Nederland zondag ook moederdag is, dan wens ik je een pijnloze feestdag.
Hier alvast je bloemetje: 
Brooklyn28
07-05-2022 om 09:37
Lieve Millie,
Eén jaar geleden poste je op het andere forum je bericht "29 jaar, baby van 6 maanden en kanker"..
We zijn een jaar verder, en de rollercoaster draait volop. Wat heb je veel op je bordje, zeg maar gerust, een bord.
Je monstertje is uitgegroeid van een baby tot een zeer ondernemende peuter.
Je laat ons toe in je leven, met alle ups and downs.
Wij leven zeer met je mee, we kunnen fysiek niets doen, maar proberen zo goed en kwaad als het kan je te steunen.
Ik heb zoveel respect en bewondering voor je, en je bent mijn motivatie als het met mij minder gaat.
Ik hoop dat er nog veel lichtpuntjes voor je mogen komen.
Heel veel liefs voor jou en je mannen! ♥️♥️
letterkoekje
07-05-2022 om 17:25
Brooklyn, kijk eens naar het aantal likes dat je post krijgt!
En dat komt omdat jij NIET ontroerend kan schrijven! 
Brooklyn28
07-05-2022 om 19:13
letterkoekje schreef op 07-05-2022 om 17:25:
Brooklyn, kijk eens naar het aantal likes dat je post krijgt!
En dat komt omdat jij NIET ontroerend kan schrijven!
Had de likes niet eens gezien. Het kwam recht uit het hart zeg maar..
Dank voor je lieve woorden ♥️
Maar het gaat niet om mij, maar onze Millie ♥️
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.