Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

06-05-2022 om 07:33

Wat een stress

Succes vandaag Millie! 😘

Beterschap voor je monstertje ❤️. 

Wat een stress, of je ziekte-pijn al niet erg genoeg is, ook nog de pijn en stress van je kind zo ziek te zien. Sterkte.

Arme jij en arm monster. Veel succes voor jullie allen vandaag 

Heel veel sterkte gewenst
Als ik een beetje van je onmacht kan voorstellen dan vind ik het altijd onvoorstelbaar dat je zo prettig blijft schrijven. Ik heb diepe bewondering voor je en duim dat je eindelijk windje mee zult krijgen ook al zie jij het somber in... 

Sterkte vandaag Millie, ik denk aan je 

Heel veel succes vandaag 🍀 en beterschap voor je kleine monstertje!! Hopelijk is hij snel weer fit en koortsvrij. 

Heel veel sterkte vandaag! 🍀

Sterkte vandaag Millie! 🍀🍀

Sterkte voor de scans en (het wachten op) de uitslagen.  Wat een onmogelijke combinatie; pijn, stress en een ziek kind.

Heel veel sterkte vandaag!  

Sterkte vandaag en beterschap voor de kleine man

Ik zal er nooit aan wennen: 19 ongelezen berichten, terwijl ik elke dag jouw topic in 't oog hou. En dan houdt mijn hart even op met kloppen.

Ik wens je sterkte vandaag. Voor je eigen situatie en voor jouw zorgen om je zieke kind. Maar die gaat wel weer snel de lappenmand uit zijn. Kindjes kunnen héél ziek zijn en enkele dagen later is alles weer vergeten en voorbij.

Millie, Millie, Millie, kom volgende keer met goed nieuws over jezelf. Niet voor mij, niet voor ons, maar voor jou! Ik smeek het de hemel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.