Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Millie91
03-05-2022 om 15:28
Ik ben net gebeld: aankomende dinsdag start ik met het nieuwe medicijn! Het is geregeld!
Mijn hoop is nog steeds niet heel groot. Maar reken maar dat ik dit ga vieren! Er gebeurt weer wat 
Azalea747
03-05-2022 om 15:38
Wat goed, Millie! Ik lees trouw, schrijf zelden omdat ik vaak denk dat ik niet weet wat ik moet zeggen, of het verkeerde zal zeggen, heel stom... - maar nu lees ik hier als laatste een positief berichtje van je, nog zonder reacties, en laat dus meteen even weten dat ik met je mee juich! Veel succes met wat er nu gaat gebeuren (snap helemaal dat 'er gebeurt weer wat' veel beter voelt dan lijdzaam afwachten) en voor nu veel plezier met vieren! Te beginnen met een dikke knuffel voor je man en je monster!
-Nienke-
03-05-2022 om 15:51
O joh, dat is fijn! Kan dat in combinatie met de bestraling van het plekje op je hoofd, of moet dat nu even wachten? En moet je voor dit nieuwe medicijn steeds naar het ziekenhuis, of is het iets wat je thuis moet innemen/doen?
Jillz
03-05-2022 om 15:57
Wow eindelijk!! Wat een goed nieuws. Ik hoop dat het gaat brengen wat je er van hoopt. Dat is je zo gegund!
Maisnon3
03-05-2022 om 16:07
Wat fijn zeg! Het heeft even geduurd, maar de inspanningen hebben toch resultaat gehad. Ik kan me voorstellen dat het veel beter voelt als je het gevoel hebt dat er iets gedaan wordt, ookal zijn je verwachtingen niet hoog.
Ik kan me niet meer herinneren of je het al eerder hebt vertelt, dus sorry als ik iets dubbel vraag. Maar zijn er bij het nieuwe medicijn ook nog bijwerkingen te verwachten, of is de hoop dat dit meevalt?
VivaLaVida
03-05-2022 om 16:10
Zeker vieren Millie. Ik ben heel blij voor je. Ik volg je al een tijd. Kan soms niet de woorden vinden…
Maar ik lees weer iets positiefs. Er gebeurt weer wat. Fijn Millie.
ShowyHummingbird30
03-05-2022 om 16:21
Millie, wat een mooi nieuws! Ik snap dat je verwachtingen niet al te hoog gespannen zijn, maar hoop en wens dat dit medicijn al je verwachtingen gaat overtreffen.
Winterkoud
03-05-2022 om 16:32
Heel fijn!! En lekker vieren 
Je weet dan nog niet wat medicijn wel of niet gaat doen, maar plan B gaat starten 👍️
Brooklyn28
03-05-2022 om 16:47
Het beste nieuws van de dag! Hoop doet leven 😃..
Heel veel liefs en een dikke knuffel voor je kleine monstertje. Al mag hij je wat minder trappen in bed.
Earlgreythee
03-05-2022 om 16:57
Hartstikke mooi! Weer iets om naar uit te kijken. Vier het met je mannen, en succes met het starten dinsdag! 🤩
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.