Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Millie, mag je man bij je zijn vandaag?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

03-03-2022 om 07:37

%^& de %^&

Ik voel zoveel woede, maar er is niemand om woedend op te zijn. Het is zo oneerlijk! Waarom gaat het steeds van de regen in de drup, snotverdullie?

Ik hoop heel erg dat je daar nu niet alleen ligt, want dit is onverdraaglijk.

sterkte voor vandaag. Hoop dat de operatie goed gaat

lieve Millie, 
Ook hier een meelezer. Ik steek een kaarsje voor je aan en denk aan je.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

03-03-2022 om 07:57

Ach lieve Millie, ik had net als iedereen zo ontzettend op wat beter nieuws gehoopt.
Mijn hart huilt voor jou, je man, je monstertje. Ik wou dat ik meer kon doen dan alleen een virtuele knuffel geven.

Och Millie Ik wilde dat ik iets opbeurends kon zeggen. Wat een klappen krijg je weer op te vangen. Als de operatie dan inderdaad nu niet door gaat hoop ik in elk geval dat je zo weer lekker thuis bent bij je mannen. En dat er uit deze wendingen toch nog ergens een lichtpunt tevoorschijn komt. Sterkte Millie

Ook dat nog, Millie. Het houdt maar niet op.  Voel je je ook koortsig?

Lieve Millie, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.Wat een verdrietig bericht. En afschuwelijk voor je dat je net op dat moment alleen was. Ik hoop dat je man snel bij je kon zijn en dat vooral plan B voor jou gaat werken. 

En dan vandaag ook nog koorts… het moet toch een keer klaar zijn met de slechte nieuwsberichten ?!
Hoe laat staat je OK gepland? Deze middag….? En dan met een kans dat de koorts inmiddels weg is? Paracetamol ertegen nemen zodat het zakt, mag dat?

O nee niet nog meer slecht nieuws...
Hopelijk kan de operatie toch doorgaan, maar weer een klap 😢 
Hopelijk is je man inmiddels bij je. 

Wat een kutzooi zeg!

Lieve Millie, ik volg je topic sinds het Viva-forum en heb niet eerder gereageerd omdat de juiste woorden niet te vinden zijn. Maar net zoals sommige andere stille meelezers wil ik ook laten weten dat er aan je gedacht wordt. Het is verschrikkelijk oneerlijk, dit heb je NIET verdiend. Ik kan alleen maar met heel mijn hart hopen dat plan B werkt ♥️

Wat weer een tegenslagen, Millie! Ik duim voor je dat de operatie hoe dan ook door kan gaan. Sterkte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.