Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Mushu
11-02-2022 om 19:24
oh bah. Als je een keer hard wil lachen. Moet je eens op YouTube opzoeken. Een filmpje van een zwarte kat. Zijn eigenaar had een glitter bruisbal gebruikt in bad en was het vergeten weg te spoelen. Zwarte kat en glitter 😉.
Millie91
11-02-2022 om 19:43
Mushu schreef op 11-02-2022 om 19:24:
oh bah. Als je een keer hard wil lachen. Moet je eens op YouTube opzoeken. Een filmpje van een zwarte kat. Zijn eigenaar had een glitter bruisbal gebruikt in bad en was het vergeten weg te spoelen. Zwarte kat en glitter 😉.
Hahaha eerlijk is eerlijk, het staat hem goed!
Mijn kat is een Noorse Boskat, erg deftig met lange pluisstaart. Maar daar blijft weinig van over onder de douche
Millie91
11-02-2022 om 19:52
Cilly2 schreef op 11-02-2022 om 16:37:
Haha zo grappig en goor. Ik heb het ook eens gehad en dat was ook nog zo’n kat met lang haar. Wel heel grappig gezicht als ze zo op de billen schuiven, alleen beetje jammer van het spoor dat ze achterlaten 😁
Los van de ellende, is er inderdaad weinig zo grappig als zo'n kat zien sleetje rijden
vooral die gelaten kop erbij.
letterkoekje
11-02-2022 om 20:57
Als we toch met vieze verhalen bezig zijn waar we eens goed mee kunnen lachen (tenzij we zelf een hoofdrolspeler in het verhaal zijn): mijn buurvrouw heeft een hondje dat constant binnen zit en op een dag kocht buurvrouw een robotstofzuiger. Aantal keer stofzuiger en hond samen in huis onder toezicht, alles verliep prima. Dus hond en stofzuiger werden nadien alleen in huis gelaten want ze 'kenden' mekaar en baasje moest gaan werken.
Tot op een dag! Hondje had het in zijn buikje gekregen of was toch geschrokken van de robotstofzuiger die daar als een klein spook in huis bleef rondtoeren. En had in huis gekakt.
En de rest vertel ik niet.
Gelukkig had buurvrouw geen tapijten in huis liggen.
Millie, ik heb smakelijk gelachen rond jouw poes en ik lees liever een 'vies' verhaal dat jij hebt meegemaakt dan een droevig verhaal wat jij hebt moeten ondergaan.
Heeft monstertje Poes in de douche gezien?
Mammoet
12-02-2022 om 10:37
Ohhh hier ook een langharige kat, laten we zeggen, geen sleerijder en drol die hard genoeg was 🤪. Lijkt me mooi gezicht om zo’n grote harige kat helemaal te zien slinken tot een nat klein hoopje haar!
Millie91
12-02-2022 om 13:28
Oh Letterkoekje, wat een nachtmerrie 🙈
Ik heb toch een klein beetje goed nieuws: sinds ik gisteren aan de lyrica ben begonnen, heb ik geen pijn meer gehad. Het lijkt dus te werken! Ik heb net mijn monster verschoond en kon zonder problemen blijven staan. Het krachtverlies is er natuurlijk nog wel, dus lopen is lastig, maar dit is al een wereld van verschil! En hopelijk na de operatie nog meer verbetering 🙏
Sassenach
12-02-2022 om 13:46
O, wat fijn Millie! Geen pijn hebben laat de zon veel meer schijnen, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet uit te leggen. Fijn weekend met jouw mannen!
Winterkoud
12-02-2022 om 16:10
Dat is fijn! Hopelijk kun je het zo volhouden tot de volgende operatie 🤞🏻
En hopelijk volgt de operatie snel voor je!
letterkoekje
12-02-2022 om 20:40
Ook voor jou schijnt achter de wolken, de zon, Millie.
Wij hopen met zijn allen dat na de operatie er nog een stevige verbetering bijkomt. Is er al over een tijdstip van operatie gesproken?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.