Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Ademes
02-02-2022 om 16:04
Wat een akelig nieuws en wat een nare manier om dit te ontdekken. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Knuffel voor jou en man en monster.
Pupsel
02-02-2022 om 16:10
Even uit de meelees stand en hou het ook niet helemaal droog.
Vind het allemaal zo oneerlijk voor jullie 
Kaartje1
02-02-2022 om 16:21
ik weet niet wat ik moet zeggen Millie.
Stiekem hoop ik heel hard dat de oncoloog toch nog iets positiefs kan vertellen. Iets van hoop. Maar ik weet niet of het realistisch is dat te hopen.
Sterkte
Gioia82
02-02-2022 om 16:22
Wat een hartverscheurend bericht van jou Millie. En onbegrijpelijk dat je hier op deze manier achter moet komen. Dit lijkt me zo zwaar voor jou, en het is zo oneerlijk
Dikke knuffel voor jou
er.is.maar.1.Pino
02-02-2022 om 16:24
Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte Millie - voor jou, je gezin en je andere dierbaren. Ik hoop dat jullie nog veel mooie herinneringen gegund zijn de komende tijd en dat (ik vind de juiste woorden niet echt) de tijd die er nog komt voor jou zo dragelijk mogelijk verloopt. Ik wens je veel kracht 
SuzyQFive
02-02-2022 om 16:56
Jeetje Millie, wat een onvoorstelbaar nieuws. Ik ben er echt even van ontdaan... Ik ken je alleen maar van hier maar toch voelt dat niet zo. . Ik had echt gehoopt dat het allemaal aan zou slaan en dat je nog veel tijd zou hebben...
Ik zou je echt een enorme knuffel willen geven, virtueel dan maar:
lientje69
02-02-2022 om 17:03
Wat een vreselijk nieuws Millie. Heel veel sterkte voor jou, je man, monstertje en de rest van de familie. Ik hoop dat jullie nog wat mooie momenten samen kunnen hebben. Vind het erg verdrietig. Wat is het leven oneerlijk!
onmymind
02-02-2022 om 18:05
Wat een verschrikkelijk nieuws dit lieve Millie! Ik wens jou en al je naasten heel veel sterkte toe de komende tijd en jullie blijven in mijn gedachten 
Cilly2
02-02-2022 om 18:10
wat een ontzettend k.t nieuws Millie. Geen andere woorden voor. We leven met je mee. En laat alsjeblieft weten als we wat voor je kunnen betekenen. Schroom niet. Heel veel sterkte
Brooklyn28
02-02-2022 om 18:16
Meisje toch. Wat een kl**nieuws. Hopelijk kan de oncoloog nog iets betekenen. M'n hart huilt om jou en je lieve familie. Heel veel sterkte en liefs. ♥️
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
jullie zijn in mijn gedachten.