Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Cilly2
30-12-2021 om 19:37
Lieve Millie het aller aller beste gewenst voor het nieuwe jaar. Ik/ wij hopen allemaal zo dat het geluk in het nieuwe jaar aan jou zijde is
Earlgreythee
30-12-2021 om 20:07
Lieve Millie, hopelijk heb je een fijne Kerst gehad. We wensen je alle goeds toe voor het nieuwe jaar! ✨
Millie91
30-12-2021 om 20:28
Bedankt allemaal! Mijn feestdagen waren heel fijn, ondanks dat ik door mijn verkoudheid niks proefde van al het lekkere eten en drinken. Ik heb heerlijk spelletjes gespeeld, me bij familie geliefd gevoeld en me verwonderd over hoe gezellig, sociaal en karaktervol mijn monstertje is.
Helaas is er alleen geen stijgende lijn. Ik ben nog steeds ontzettend verkouden, ik snuit om het halfuur mijn neus en dan komt er (sorry voor de beelddenkers) dikke knalgroene prut met bloed uit. Ik voel me inmiddels ook weer zwakker en heb vandaag mijn bed nauwelijks uit gekund. Ik vraag me echt af of ik dit virus er ooit nog wel onder krijg! Ook heb ik inmiddels enorm pijnlijke krampen in beide bovenbenen, waarvan ik niet goed kan beoordelen of het door de tumoren komt of meer algehele griepmalaise. Ik zit in elk geval op momenten weer op mijn kaken te bijten tot de morfine inkickt van de pijn.
Ik werd dinsdag tot mijn verrassing gebeld door mijn oude ziekenhuis, omdat ik door hen bestraald ga worden. Dit omdat de afstand voor mij naar dit ziekenhuis veel korter is. Vanochtend had ik daarvoor een intake + ct scan. Vanaf morgen ga ik vijf keer bestraald worden op beide bovenbenen, in de hoop dat het bot links daardoor minder pijnlijk/sterker wordt en rechts daardoor niet hoeft te worden geopereerd. Het zou heel fijn zijn als dit werkt! Ook al zie ik enorm op tegen de behandelingen nu ik me zo beroerd voel. Gelukkig duren de bestralingen max. 15 minuten, dus dat is te overzien.
Heel veel liefs van mij vanuit mijn bed, waar ik hoop binnenkort toch echt wat minder tijd in door te brengen..en een enorm gelukkig en gezond Nieuwjaar voor jullie allemaal.
Mammoet
30-12-2021 om 20:42
Ach jeetje Millie dat klinkt toch flink ontstoken allemaal als het zo ongeveer licht geeft! AB-kuurtje misschien handig?
En die krampen lijken me heel erg naar voor je… bah! Hopen dat de morfine snel zijn werk doet zo!
Gelukkig had je een heerlijke kerst met de familie. Superfijn!
Maar nu dus weer het harde leven met behandelingen. Ik vind gewoon dat de bestralingen aan gaan slaan! Dat moet gewoon. Fijn dat het dichterbij kan want ondanks het kwartier is het toch weer gedoe. Helemaal als het allemaal al niet zo florissant gaat.
Heel veel sterkte met alles! Knuffels!
Puddingbroodje
30-12-2021 om 20:50
Millie... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik heel erg hoop dat het je een keer mee mag zitten. Ik hoop dat 2022 geluk en positiviteit voor je mag brengen. Wat ben je ongelooflijk sterk 🍀
Picunia
30-12-2021 om 22:25
Wat heb je toch een hoop te verduren. Fijn dat je een leuke kerst had, ondanks de forse verkoudheid. Ik hoop dat je er snel van opknapt en dat de bestralingen hun werk volgens plan gaan doen.
Voor 2022 wens ik je beterschap en gezondheid & heel veel liefde en geluk!
Winterkoud
31-12-2021 om 08:02
hopelijk laat je dit virus toch snel achter je! En duimen dat de bestralingen zijn werk doen en je je snel weer mobieler voelt.
Zo rot dat alles tegenzit.. hopelijk echt snel weer fitter
Mushu
31-12-2021 om 08:08
vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent. Ik hoop voor je dat je jezelf snel beter voelt.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en veel goeds voor volgend jaar.
Krijtverf
31-12-2021 om 08:09
veel sterkte Millie! Hopelijk knap je snel op van je verkoudheid zodat je goed de bestraling in kan gaan. Ik denk aan je 🍀🍀🍀
letterkoekje
31-12-2021 om 16:24
Ik wens je alle goeds Millie, voor jou en je gezin, voor 1 januari 2022 en 31 december 2022 en voor alle dagen daar tussen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.