Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Millie91
24-12-2021 om 22:46
Heel erg bedankt lieve kerstengeltjes ♥️
Ik wens iedereen hele mooie en gezellige dagen toe, ik hoop dat iedereen zijn dierbaren om zich heen heeft en gezond mag blijven!
Ik ben nog heel verkouden, maar toch goed en wel in het noorden van het land bij familie aangekomen. Ik proef nog niks, maar ben gelukkig ook niet super misselijk dus heb wat kunnen eten. We gaan nu slapen in een hotel (monstertje is al een tijdje knock out) en morgen nog samen ontbijten. Dan morgen bij schoonfamilie aanschuiven.
letterkoekje
26-12-2021 om 10:11
Ik hoop dat je gisteren (en vandaag natuurlijk ook en eigenlijk LIEFST gewoon ALLE dagen) je zorgen even naar de achtergrond hebt kunnen duwen Millie. Wanneer kom je terug uit het noorden?
Pilatespas
28-12-2021 om 14:27
Wat fijn dat je zo mobiel bent Milly. Hopelijk gezellige dagen gehad in het Noorden.
We denken aan je.
Mammoet
28-12-2021 om 19:15
Hoop dat jullie het fijn gehad hebben en je nu aan het bijkomen bent. Knuffel!
Brooklyn28
28-12-2021 om 20:55
Wordt aan jou en je mannen gedacht hoor! Hopelijk heb je fijne dagen gehad ♥️
Regendrup.
29-12-2021 om 15:58
Hoi lieve Millie,
Ik heb de afgelopen dagen vaak aan je gedacht. Ik hoop dat je fijne dagen hebt. 
Jerami
29-12-2021 om 16:50
lieve Millie,
Hoe gaat het met je? Hoe waren je kerstdagen met je mooie mannen?
Wil je ook even laten weten dat ik aan je denk.
Purdy80
29-12-2021 om 19:02
Milie ik hoop dat jullie samen mooie herinneringen hebben gemaakt, hopelijk gaat het naar omstandigheden goed en zit je weer op een stijgende lijn. Ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling 😘
Kwarktaartje
30-12-2021 om 12:10
Hoi Millie,
Ik kwam ook even buurten om te laten weten dat ik aan je denk.
Ik hoop dat je heerlijke kerstdagen achter de rug hebt en mooie herinneringen hebt gemaakt.
Alvast een goede jaarwisseling gewenst 
Agen
30-12-2021 om 18:26
Hoi Millie, hopelijk heb je het even rustig, zonder verrassingen - of beter, met alleen leuke verrassingen. Ik wens je vast het beste voor 2022.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.