Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat ontzettend verdrietig, Millie. 
Weer een verlies. 

ontzettend verdrietig en naar nieuws voor jullie.

Er bestaan geen (in mijn geest toch niet) zinvolle woorden om hier gepast op te reageren. Dus ga ik mij nu enkele minuten in volle stilte zitten afvragen waarom sommige mensen zulk een lot treffen. En dan denk ik uitsluitend aan jou ....

wat verdrietig millie

Pfff wat zwaar allemaal voor je zeg  .. De ene na de andere klap krijg je te verwerken. Ik weet even niet zo goed wat ik kan schrijven, behalve dat ik aan je denk en met je meeleef. Hopelijk kunnen je vriendinnen vandaag wat voor je betekenen, al is het maar even een beetje afleiding. 

Tranen in mijn ogen om jouw laatste post. Wat een verdriet. Jullie moeten afscheid gaan nemen van jullie kinderwens. Heel veel sterkte daarbij, en een dikke knuffel

Oh, Millie, wat een rotnieuws weer.  Natuurlijk wist je het al, dat de kans op een baby niet groot was, maar dat het nu echt   definitief is, lijkt me toch weer heel confronterend.  Gelukkig dat je monster zo ontzettend goed gelukt is, maar dat je al een kind hebt, neemt het verdriet dat er geen tweede komt niet weg.  

Wat een verdriet weer, Millie. Geen woorden voor.
Weer een droom die je in rook ziet opgaan.
Juist omdat je al zo’n kanjer hebt, is het gemis om een 2e dan groot. Jouw hart had ook liefde voor 2 van die monstertjes.

Lieve, lieve Millie.
Ik weet echt niet hoe ik moet reageren op dit verdrietige nieuws. Hoeveel heb jij al te verduren gehad. Het is echt hard om van een afstand mee te krijgen, laat staan hoe het moet zijn om het echt te moeten doorstaan. Voor zowel jou, als je man en iedereen die je liefhebt. Ondraaglijk en kei- en keihard. Wat een nachtmerrie. 
Ik had je zó ontzettend veel meer gegund dan dit. 

Wat voelt dit verdrietig. Terwijl je zo trots en blij bent op monstertje, moet je ineens met deze gedachte zien te dealen. Knuffel voor jou.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.