Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
SophisticatedCaribou75
27-11-2021 om 19:36
Lief meisje.
Ik ben zo bezorgd voor je en ik wil zo graag dat er hoopvolle dingen zijn. Lichtpuntjes. Want in wat voor een duistere klotesituatie ben jij belandt. Ik ben niet gelovig, maar ik bid met heel mijn hart en wezen dat het je vanaf nu voor de wind mag gaan.
Geniet van Sinterklaas en van de verwondering van jouw monstertje. 
Jillz
27-11-2021 om 19:42
Dat klinkt als een fijn vooruitzicht Millie. Een klein lichtje in de duisternis. Ik hoop dat de kleintjes een magisch Sinterklaasweekend hebben en dat jij weer even onbezorgd mag genieten. Hopelijk kan je dan inderdaad weer op je been staan en mag je het gevoel hebben dat je weer midden in het leven staat in plaats van "ver heen".
Klagen mag natuurlijk altijd. Want hoe fijn het vooruitzicht ook is, je gaat gewoon echt weer even door een diep dal. En dat is ook gewoon ruk.
Wordt je morgen al opgenomen voor de operatie of mag je je maandag melden?
letterkoekje
27-11-2021 om 20:41
Millie91 schreef op 27-11-2021 om 19:13:
Ah wat fijn dat jullie er zijn, ik had zo'n behoefte om even te 'klagen'.
Maar Millie toch!
Ik denk dat er op bijna ieder ogenblik van de dag wel iemand in jouw topic is om te kijken of jij nog 'wat laatste nieuws' hebt nagelaten, nieuws waarop we kunnen reageren. Tenminste ik kijk toch dikwijls in je topic, ik wil dan een woordje achterlaten. Soms doe ik dat, soms niet omdat ik niet wil overdrijven. Het is jouw topic. Maar twijfel niet dat, als je een bericht achterlaat, er snel gereageerd gaat worden. Natuurlijk lezen wij liever goed dan slecht nieuws, maar jou steunen bij mindere of slechte momenten is het weinige dat we voor je kunnen doen.
Nu ook weer, ik bid de hemel dat jouw operatie goed mag verlopen, dat de massa in jouw buik iets onbenulligs is, ik bid de hemel dat al dat lijden eindelijk een beetje minder mag worden.
Ik ben blij te lezen dat je goede sinterklaasvooruitzichten hebt, geweldig dat een forummer dit jou heeft kunnen gunnen. Gaat dat al volgend weekend zijn, dat sint-verblijfje in een vakantiehuis? Of is dat te snel na de operatie?
Ik wens je het allerbeste, Millie
(en vraag aan de Sint een extra portie gezondheid)
Purdy80
27-11-2021 om 21:23
Lieve Millie, ook mijn gedachten gaan vaak naar jou en je gezin uit. Ik hoop dat het leven nog zoveel mooie momenten voor jou in petto heeft ook al lijkt dat nu zo ver weg. Ik wil je alvast heel veel succes wensen maandag, hopelijk is de eerste hobbel dan genomen en trekt die stomme verkoudheid snel weg. Dikke knuffel.
Bloemetjesolifant
27-11-2021 om 21:42
Naar dat het zo'n periode van misere is Millie! Ik hoop voor je dat je test negatief is, en je maandag geopereerd kunt worden - en vooral dat je daarna snel weer opknapt en inderdaad weer de goede periode kunt hebben waar je zo naar uitkijkt. Heel veel succes!
Agen
27-11-2021 om 22:13
Wat ontzettend rot, Millie, de zorgen omdat je nu ook nog buikpijn hebt. Ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is, en dat dat ook snel duidelijk wordt. Kan het nog een bijwerking zijn van de medicijnen die je gebruikt?
Als drinken beter gaat dan eten zijn smoothies misschien nog een aanrader.
Heel veel succes met de operatie!
Heda
27-11-2021 om 22:46
Lieve Millie, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo klote voor jou en je gezin, al die tegenslagen. Wat ik wel weet is dat ik je heel erg veel kracht wil toewensen 
Biebel
28-11-2021 om 07:52
Millie, ook jouw klaagzangen mogen er zijn. Al vallen jouw beschrijvingen van je angsten en pijnen voor mij niet onder klagen. Want het is ook akelig, om te wachten op test resultaten en het gevoel te hebben niet meer op je lijf te kunnen vertrouwen.
Ik hoop dat er vandaag wat meer zon is, binnen en buiten het Millie huis. Met minder pijn, minder sn.t en net zoveel liefde voor jullie drie.
Winterkoud
28-11-2021 om 09:27
O wat super rot dat je je zo naar voelt door gewoon ziek zijn erbij. Moet je lijf nog weer extra vechten.. hopelijk vandaag een negatieve test zodat je wel geopereerd wordt morgen! En dat je buikpijn gewoon buikpijn is en niet nog meer erg tegenvallend nieuws 😓

lientje69
28-11-2021 om 11:59
Ook hier wordt regelmatig aan je gedacht en met je meegeleefd. Ik duim voor je dat de operatie maandag doorgaat en dat de witte vlek in je darmen iets onschuldigs is.
Ik check af en toe even in om mee te lezen maar wil niet elke keer wat posten hier omdat er veel schrijvers zijn die dit een stuk beter kunnen. Ik denk dat er zo nog wel meer meelezers zijn, maar misschien voel je je wat gesteund door het feit dat ondanks dat ik hier zelden iets schrijf, er toch veel aan je gedacht wordt. Sterkte voor de komende week en op naar een gezellig Sint weekend! ( wat een lieve actie trouwens van die meelezer)
Mammoet
28-11-2021 om 15:35
Ach Millie wat verdrietig dat je je zo naar voelt en er eerder meer dan minder klachten zijn intussen. Ik heb het zo met je te doen. Ik bid dat de operatie morgen door kan gaan en je straks weer steviger op je benen zal staan, letterlijk en figuurlijk. Dat je buik maar gewoon dwarsliggende poep mag zijn.. Hopelijk verdwijnen je donkere gedachten weer wat lichter zullen worden en je kan genieten van je Sinterklaasweekend. Wat superlief dat iemand dat voor jullie heeft geregeld😍
Denk veel aan jou en je mannen en straal je alle goeds toe via hier 
-Nienke-
28-11-2021 om 16:53
Ik duim ook dat de operatie gewoon door kan gaan! Ik ben zelf al het hele weekend snípverkouden - ook geen Corona - en hoor het om me heen veel dat mensen door een (lichte of zwaardere) griep geveld zijn. Ik had je echter gegund dat het jou oversloeg
Wel fijn dat je een gezellig weekend in het verschiet hebt, ik vind Sinterklaas met van die kleintjes zo leuk
(Meestal is het inpakpapier nog interessanter dan de cadeaus
)
Brooklyn28
28-11-2021 om 18:00
Ach meisje toch, wat een extra spanning weer. Of je nog niet genoeg hebt. Ik duim voor je dat het morgen allemaal doorgaat. Sterkte en liefs ♥️
_Arianna_
28-11-2021 om 20:30
Ook ik denk aan je. Je krijgt weer veel te verwerken. Ik duim voor je dat de operatie doorgaat en dat de witte vlek in je darmen onschuldig is.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.