Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wauw, wat een fantastische foto’s! Ik voel me ineens een ontaarde moeder  Prachtig om samen zulke mooie herinneringen te maken ❤️

Sterkte met alles wat speelt, ik kan me voorstellen dat je opziet tegen wéér een operatie.

De foto’s zien er echt heel feestelijk uit, Millie! Echt een mooi cadeau van de mensen die de fotograaf geregeld hadden ook.  Is je monster tussendoor een keer omgekleed? 

Maar ook: het houdt maar niet op voor je. Pffff. Weer een operatie in het vooruitzicht terwijl de vorige nog maar zo kort geleden is.  Hopelijk wordt deze net zo effectief tegen de pijn in je been als de vorige was voor de rugpijn. 

Dankjewel voor de prachtige foto's.  Het frambozen/Bumba monstertje is een prachtig kereltje.  Jij weet wel hoe je een feestje moet maken. Complimenten! 
Heel veel sterkte voor wss weer een aankomende operatie. Da's minder. 
Heel veel liefs ♥️

Fijn dat je leuke verjaardag hebt gehad. En wat leuk dat je deze foto’s met ons deelt. Ziet er erg leuk uit. Voor de rest weer sterkte gewenst en doe voorzichtig

Wat een mooie foto’s van een mooie dag. Dat zijn veel herinneringen, voor iedereen denk ik zo. 
Dan is de realiteit van weer een ct scan als voorbereiding op mogelijk weer een operatie, wel een hele harde. Dat maakt dit berichtje een soort ‘gestreept’; de roze wolk van de verjaardagen, het mooie feest en je dreumesframboosmonster- en de donkere wolk van ziekenhuisbezoeken en -gedoe. 
Maar vooral wens ik je dat je nog even mag nagenieten van deze mooie momenten.

Millie91

Millie91

12-11-2021 om 01:14 Topicstarter

De frambozen zijn inderdaad een goede hint over waar mijn monstertje op de foto staat! Omkleden hebben we niet gedaan, wel een mooi schortje voor tijdens het eten omdat frambozen niet heel makkelijk uit kleertjes gaan!

prachtige foto's Millie!

Aha, zo worden éénjarigen gevierd in Nederland. Wie zegde daar enkele posts geleden 'dat wij niet moesten denken dat het een zielig jongetje zou zijn'? Man, man, man. (ik moet er nog steeds om lachen als ik er aan terugdenk).
Ik denk als hij 18 wordt, dat gans Nederland dan bevlagd gaat zijn! 

Millie, je hebt dat fan-tas-tisch georganiseerd, dat zien we zo aan de foto's. En ik hoop dat je (ondanks de donkere wolken die alweer aan de hemel verschijnen) nog lang van deze party kan nagenieten.

Ik ben er niet 100% zeker van, maar kan het zijn dat jouw zoontje op jou lijkt? (Ik meen buiten de witte cirkels trekjes te bespeuren die ik ook aan de rand van jouw gezicht zie.) Dat zou ik een godsgeschenk voor jou vinden: een kindje dat uiterlijk op jou lijkt. En wat innerlijke betreft, dat zou natuurlijk ook prachtig zijn, dan wordt hij een héél mooi mens. Maar er is natuurlijk ook inbreng van papa, da's leuk dat hij daar ook wat van heeft!

Geniet van de mooie momenten die er dit weekend komen Millie!

Wauw dat ziet er prachtig uit, wat veel lekkere dingen! Heel veel succes maandag.

wat een prachtige foto’s! 

Millie, ik wil gewoon laten weten dat ik aan je denk!

Ook ik denk aan je

Ik dacht vanochtend ook nog aan je, tijdens het lezen van de krant. Er staat vandaag een recept in de krant voor chocoladetaart met frambozen.

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 13:02:

Er staat vandaag een recept in de krant voor chocoladetaart met frambozen.

Lief!

(en zo zie je maar hoe je gedachten kunnen opgeroepen worden door iets ogenschijnlijk banaals).

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

16-11-2021 om 14:40

ook ik denk aan je

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.