Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Gefeliciteerd millie 🎉🎉!

En wat fijn dat er voorzichtig positief nieuws is over het aanslaan van de behandelingen! 

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. Ik wens je een hele fijne dag toe met je geliefden! ♥️

Gefeliciteerd met je verjaardag Millie 🎈🎂

Gefeliciteerd Millie, heb een rustige dag samen met je 2 lieve mannen 💐 

Van harte, Millie! 
Hoe is het, na de uitslagen van gisteren? 

Gefeliciteerd met je verjaardag 
En wat goed dat deze medicatie het goed lijkt te doen!

gefeliciteerd Millie

Van harte, Millie! 

Van ❤e gefeliciteerd Millie. 
Wat fijn dat deze dag een dag met voorzichtig positieve berichten was. Het is jou en je mannen zo gegund!

Van harte met je verjaardag Millie! 

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd Millie! En wat een fijn nieuws dat de kanker  stabiel is gebleven (of misschien wel kleinere  tumoren), top! Hopelijk kunnen ze snel iets aan de pijn in je been doen. 

Millie91

Millie91

11-11-2021 om 21:41 Topicstarter

Bedankt voor alle felicitaties lieverds! Het was weer een dag met zijn drieën, monstertje mocht weer niet naar de opvang wegens personeelstekort. Kunst- en vliegwerk dus om alles rond te krijgen vandaag, maar wel gezellig. We hebben een taartje gegeten en zijn vanavond met mijn schoonmoeder en zus en haar gezin uiteten geweest.

De foto's van ons feest zijn inmiddels ook binnen. Ze zijn zo mooi geworden! Gelukkig zitten er wat foto's bij die anoniem zijn (of te maken) zodat ik jullie enigszins de sfeer kan laten proeven van hoe het eruit zag. Millie voor al uw feesten en partijen

TK-Photography-78-van-246-copy.jpg

TK-Photography-79-van-246.jpg

TK-Photography-76-van-246.jpg

TK-Photography-59-van-246.jpg

Artboard-2.png

TK-Photography-83-van-246.jpg

Artboard-1.png

Vandaag heb ik ook nog contact gehad met de orthopeed. Maandag gaan ze de CT~scans maken, maar op basis van wat ze nu zien denkt hij dat ze het bot moeten gaan verstevigen. Ik moet ook echt voorzichtig zijn nu. Dat voel ik ook, ik kan eigenlijk niet meer echt op mijn been staan en voel een scherpe pijn alsof het elk moment kan breken. Waarschijnlijk dus weer een operatie..daar kijk ik deze keer wat minder licht tegenaan. Maar als ze iets kunnen doen voor mijn mobiliteit op deze manier, is dat sowieso de moeite waard!

Kan niet missen, dat moet Monstertje zijn aan de framboos op foto 5! Wat een mooie ballonnen, leuk bedacht hoor. En wat een mooie taarten.
Ook nog gefeliciteerd met je eigen verjaardag.
En ook weer eens sterkte, goed dat de medicatie schijnt aan te slaan, maar wel naar dat inderdaad in je been ook het één en ander zit.

Wauw wat een prachtige taarten ik krijg er helemaal trek van. Ook echt hele mooie foto's we zien geen personen, maar ik ga ervanuit dat die foto's ook heel mooi zijn geworden.

Wat een vervelend nieuws over je been zo op je verjaardag. Ik vind het knap hoe je na de vorige operatie en de emoties daarna toch al weer kan kijken naar wat het je mogelijk gaat opleveren. Wat het ook gaat worden ik hoop dat je weer iets meer mogelijkheden ervoor terug krijgt en weer onbezorgd kan staan en lopen.

Maandag dus weer een spannende dag. Wens je heel veel sterkte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.