Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Hoera, Millie! Wat goed dat de grote lijn stabilisatie (of misschien nog wel beter dan dat) laat zien. 
De klachten in je been benoem je geloof ik sinds je operatie, of niet? Had je er daarvoor ook al last van? Kan het dat het er toen ook al was, maar werd overheerst door de rugpijn? 

Millie91

Millie91

10-11-2021 om 22:08 Topicstarter

Dankjewel Agen! Ik had nooit durven hopen dat ik nog eens goed nieuws zou krijgen, of in elk geval niet het slechtste!

Klopt dat ik het sinds de operatie benoem. Daarvoor was ik eigenlijk, door de pijn in mijn bil/rug, niet lang genoeg in staat om te staan of lopen om de pijn in mijn been te voelen. Ik zat in een rolstoel. En gebruikte zulke hoge doses pijnstillers voor mijn rug, dat mijn been al helemaal niet opviel. Dus hoe lang het er al zit..ik zou het niet weten. Het neemt wel echt snel toe in pijn en immobilisatie, dus het zou me ook niet verbazen als het een kort geleden opgekomen uitzaaiing is die erg agressief is. Maar hopelijk kunnen ze hem terug in zijn hok bestralen.

Ik ga hard voor je hopen op dat hok.  En ondertussen kan ik ook allerlei verklaringen verzinnen waarom de toenemende pijn ook zou kunnen samenhangen met dat je het been meer belast, maar dat doe je zelf vast ook. 
Hopelijk kan de bestraling snel. 

Wat een goed nieuws Millie! You go girl

wat een opluchting Millie en wat fijn dat het aardig stabiel is gebleven ben zo blij!

Eindelijk nieuws gelezen van je.
Klinkt gelukkig wel wat positief.
Rustige nacht💞

Bij de eerste regels moest ik toch even glimlachen. Ik zie het voor me. Jij een ontbijt naar binnen werken en dan vervolgens in het ziekenhuis er achter komen dat je nuchter moest zijn.  Wat een actie. 
Vervolgens een dagje rollercoaster in het ziekenhuis. Met toch redelijk positieve berichten, hopelijk zetten die door. 
♥️♥️

Je had slechter nieuws kunnen krijgen wat je op je verjaardag had moeten verwerken, Millie. Ik ben blij voor jou.

Gefeliciteerd jarige!

Gefeliciteerd Millie!🎈Met je verjaardag én met het stabilisatienieuws! Super!
Heb je in het begin geen Pet-scan gehad? 
Fijn als ze nu in ieder geval alles vastleggen w.b. je benen en armen zodat er vergelijkingsmateriaal is om later op terug te komen. Hopelijk kan je been inderdaad snel bestraald worden en smelt alles weg als sneeuw door de zon. Zo hield ik me dat maar voor tijdens de behandeling. 
En dat de radioloog maar snel nog meer goed nieuws brengt. En je bolle toet ook weer verdwijnt binnenkort. Ik wens het je allemaal toe 😊

Gefeliciteerd met je verjaardag!

ook hier van harte gefeliciteerd kanjer🥳🥂🍀💞🙏

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

11-11-2021 om 07:45

Van harte gefeliciteerd 🥳

Gefeliciteerd lieve Millie!!!

Gefeliciteerd Millie!   

Wat een mooie berichten uit het ziekenhuis. 'Terug in z'n hok bestralen' houden we erin  Ik hoop dat de plekken in je been zich koest houden en dat het meevalt!

Sterkte weer! En een fijne dag vandaag

van harte Millie! Hoop dat je wat leuks gaat doen vandaag!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.