Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat ontzettend fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat het was zoals je je had voorgesteld. 

En monstertje zal zeker herinneringen met zich meedragen want er zijn waarschijnlijk prachtige hartverwarmende foto's gemaakt!

Gefeliciteerd met je monstertje Millie 🎈
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en je zo geliefd hebben gevoeld. Nu nagenieten, en bijkomen….

klinkt als een heerlijke dag wat fijn Millie het is jullie zo gegund!

Millie91

Millie91

07-11-2021 om 08:02 Topicstarter

letterkoekje schreef op 06-11-2021 om 23:30:

Ook ik voel een warme gloed rond mijn hart bij je verslag.
Deze dag nemen ze je nooit meer af!

(maar volgens mij heb je in je post wel de sinterklaas-catalogus voor een gans kinderdagverblijf overgetikt. Man, man, man)

Haha nou inderdaad. Voor Sint en Kerst gaan we ook serieus rantsoeneren 🙈

Ik heb wel geprobeerd om het een beetje binnen de perken te houden door een online verlanglijstje mee te sturen met de uitnodigingen. Zo in elk geval probéren te voorkomen dat je dingen dubbel krijgt, of overdreven veel plastic, of dingen waar niet mee gespeeld wordt. Zo heeft hij nu echt heel mooie spullen die we straks met liefde meeverhuizen naar ons grotere huis met veel bergruimte! Op dit moment is vooral de autobaan een grote hit, maar ook de pop heeft al wat kusjes en wat stevige rukken aan de haren mogen ontvangen 

Klinkt als een heel geslaagd feest! Hoe is het nu met jou, de dag erna? 

Wat een topverjaardag heeft jullie kleine monstertje gehad! Dat allemaal door het bijzonder goede organisatietalent van zijn allerliefste mama. Super hoe je dat hebt gedaan!
Ik hoop dat de day after er eentje is waar jullie heerlijk aan het nagenieten zijn.

Millie91

Millie91

07-11-2021 om 20:10 Topicstarter

Jerami schreef op 07-11-2021 om 14:47:

Wat een topverjaardag heeft jullie kleine monstertje gehad! Dat allemaal door het bijzonder goede organisatietalent van zijn allerliefste mama. Super hoe je dat hebt gedaan!
Ik hoop dat de day after er eentje is waar jullie heerlijk aan het nagenieten zijn.

Wat een ontzettend mooie woorden, dankjewel ❤️ 

Vandaag was ik wel erg moe en (daardoor?) ook meer pijn. Heb twee keer geslapen en mijn pyjama niet uitgetrokken vandaag 🙈. Monstertje heeft heerlijk met zijn nieuwe speelgoed gespeeld. Hij loopt nu achter de poppenwagen, en gaat dan voor zichzelf klappen. We hebben zo om hem gelachen! Hij heeft net twee borden pasta pesto met courgette naar binnen gewerkt en daarna hebben we lekker lang samen onder de douche gezeten. Heerlijk bijkomen dus vandaag, en opmaken voor een zware week.

Wat goed om dan zo met jullie dierbare een fijn feestje gevierd te hebben.
Ik hoop dat dat je sterkt in de zware week die je nu tegemoet gaat!

Toi toi voor de komende week, Millie!

Millie91 schreef op 06-11-2021 om 21:21:

Wauw, bedankt voor alle lieve felicitaties en gelukwensen voor vandaag!

Hier spreekt een uitgeputte en zéér voldane moeder van een jongetje dat vrijwel zeker de dag van zijn leven heeft gehad. Het was een heerlijk feest. Het zag er precies zo uit als ik me had voorgesteld. Iedereen was er! Al onze dierbaren om ons heen. De taarten zagen er fantastisch uit en het thema kwam heel mooi naar voren. We hadden twee lange tafels met stoelen en verder een aantal statafels. De fotograaf was heel prettig op de achtergrond aanwezig, bij elk belangrijk moment zag je hem klikken maar ik voelde me niet te bewust van hem.

Monster vond het fantastisch! Toen we de taart aansneden en iedereen voor hem zong keek hij met een stralende lach de zaal rond, zo trots en blij. Vervolgens zijn we lekker met hem een stuk taart gaan eten, wat hij tot mijn verbazing heerlijk vond en niet op de grond gooide. De frambozen waren absoluut de hit van de taart natuurlijk! Maar ook de vlierbloesemlimonade ging er goed in. Hij zat lekker onder, en toen was het tijd voor cadeaus.. tjongejonge wat is hij verwend zeg (en ik ook). Hij heeft gekregen, en dit is niet eens alles: een soort knikkerbaan met auto's, een prachtige wollen pyjama, een mooie badhanddoek met zijn naam erop geborduurd en konijnenoren, een pop, een poppenwagen, drie mooie boeken, twee dozen met blokken, een spel met hengel en houten magneetvisjes, een boodschappentasje met houten voedsel, een houten laptop met schoolbord binnenkant en krijtjes, een trekbeest, een uitje naar Artis, een kistje met houten gereedschap en van ons dus een fiets met duwstang. Hier heeft hij op het laatst nog een trots ererondje op 'gereden' ondanks dat hij zijn tweede slaapje had overgeslagen en al die prikkels. Ik was zo trots op hem! Tot het allerlaatst was hij vrolijk en aan het kletsen. Op het einde zijn er nog een paar familiefoto's gemaakt en toen is hij in de auto op weg naar huis binnen 20 seconden in slaap gevallen. Nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje hopelijk na te genieten in zijn dromen. Het mooiste vond ik dat zo duidelijk voelbaar was hoe geliefd hij/wij waren vandaag. Iedereen was er om ons te vieren en te steunen. Echt een dag om nooit te vergeten en waarvan ik hoop dat er een stukje voor altijd in monsters herinnering zal blijven!

Agen, ik ben zelf 11 november jarig overigens 🙃

En de ballonnen met wolken: hiervoor heb ik losse watten uit elkaar geplozen, tot het de juiste structuur van wolken had. Wij hadden tien transparante latex ballonnen. Ik heb zoveel mogelijk watten in deze ballonnen gepropt (ze waren nog niet opgeblazen) en vervolgens deze gevuld met helium. Na de ballonnen even te schudden gingen de watten heel mooi losjes op de bodem liggen. Het gaf een mooi effect! Het vullen van de ballonnen is wel een vrij secuur en geduldig werkje, en je moet ze niet té vol stoppen, want dan is de helium niet sterk genoeg om de ballonnen mooi te laten opstijgen. Als ik de foto's binnen heb, zal ik kijken of ik een mooie kan plaatsen van de versiering!

Enorm bedankt voor het meeleven vandaag, ik weet dat er naast de gasten een hoop mensen in gedachten met ons mee 'hiep hiep hoeraaaa' hebben gedaan

Wat fijn dat hij een mooie dag heeft gehad.

En dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik ga hem onthouden. 

Graag gedaan ❤.

Sterkte voor aankomende zware week 🍀😘

Sterkte lieverd aankomende week💞

Heel veel sterkte aankomende week ♥️

Fijn dat het feest zo goed is bevallen! Heel veel sterke gewenst deze week❤️

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

08-11-2021 om 08:50

sterkte 😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.