Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

wanneer was je zelf eigenlijk jarig, Millie? Het is een feestje voor jullie allebei, toch? 

Nog gefeliciteerd!! En een hele fijne dag gewenst❤️❤️

Fijne dag! Lekker genieten samen 🥰

gefeliciteerd! 

Heel veel plezier vandaag! 

van harte gefeliciteerd! Geniet ervan vandaag

van harte gefeliciteerd millie en zoon, ik vind het altijd zo’n bijzondere verjaardag die eerste verjaardag en het klinkt alsof jullie een heerlijke bijzondere dag hebben gehad.

Ik kijk al uit naar het verslag van het feest (vrouwelijke nieuwsgierigheid) met de tot in detail beschreven gekke bekken van frambozen-en-ik-ben-al-één-monster.
Dat gaat smullen zijn!

gefeliciteerd met julie monster Millie,hele fijne dag gewenst!

Millie91

Millie91

06-11-2021 om 21:21 Topicstarter

Wauw, bedankt voor alle lieve felicitaties en gelukwensen voor vandaag!

Hier spreekt een uitgeputte en zéér voldane moeder van een jongetje dat vrijwel zeker de dag van zijn leven heeft gehad. Het was een heerlijk feest. Het zag er precies zo uit als ik me had voorgesteld. Iedereen was er! Al onze dierbaren om ons heen. De taarten zagen er fantastisch uit en het thema kwam heel mooi naar voren. We hadden twee lange tafels met stoelen en verder een aantal statafels. De fotograaf was heel prettig op de achtergrond aanwezig, bij elk belangrijk moment zag je hem klikken maar ik voelde me niet te bewust van hem.

Monster vond het fantastisch! Toen we de taart aansneden en iedereen voor hem zong keek hij met een stralende lach de zaal rond, zo trots en blij. Vervolgens zijn we lekker met hem een stuk taart gaan eten, wat hij tot mijn verbazing heerlijk vond en niet op de grond gooide. De frambozen waren absoluut de hit van de taart natuurlijk! Maar ook de vlierbloesemlimonade ging er goed in. Hij zat lekker onder, en toen was het tijd voor cadeaus.. tjongejonge wat is hij verwend zeg (en ik ook). Hij heeft gekregen, en dit is niet eens alles: een soort knikkerbaan met auto's, een prachtige wollen pyjama, een mooie badhanddoek met zijn naam erop geborduurd en konijnenoren, een pop, een poppenwagen, drie mooie boeken, twee dozen met blokken, een spel met hengel en houten magneetvisjes, een boodschappentasje met houten voedsel, een houten laptop met schoolbord binnenkant en krijtjes, een trekbeest, een uitje naar Artis, een kistje met houten gereedschap en van ons dus een fiets met duwstang. Hier heeft hij op het laatst nog een trots ererondje op 'gereden' ondanks dat hij zijn tweede slaapje had overgeslagen en al die prikkels. Ik was zo trots op hem! Tot het allerlaatst was hij vrolijk en aan het kletsen. Op het einde zijn er nog een paar familiefoto's gemaakt en toen is hij in de auto op weg naar huis binnen 20 seconden in slaap gevallen. Nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje hopelijk na te genieten in zijn dromen. Het mooiste vond ik dat zo duidelijk voelbaar was hoe geliefd hij/wij waren vandaag. Iedereen was er om ons te vieren en te steunen. Echt een dag om nooit te vergeten en waarvan ik hoop dat er een stukje voor altijd in monsters herinnering zal blijven! 

Agen, ik ben zelf 11 november jarig overigens 🙃

En de ballonnen met wolken: hiervoor heb ik losse watten uit elkaar geplozen, tot het de juiste structuur van wolken had. Wij hadden tien transparante latex ballonnen. Ik heb zoveel mogelijk watten in deze ballonnen gepropt (ze waren nog niet opgeblazen) en vervolgens deze gevuld met helium. Na de ballonnen even te schudden gingen de watten heel mooi losjes op de bodem liggen. Het gaf een mooi effect! Het vullen van de ballonnen is wel een vrij secuur en geduldig werkje, en je moet ze niet té vol stoppen, want dan is de helium niet sterk genoeg om de ballonnen mooi te laten opstijgen. Als ik de foto's binnen heb, zal ik kijken of ik een mooie kan plaatsen van de versiering!

Enorm bedankt voor het meeleven vandaag, ik weet dat er naast de gasten een hoop mensen in gedachten met ons mee 'hiep hiep hoeraaaa' hebben gedaan 

Gefeliciteerd nog Millie!
Klinkt als een heerlijke dag.

Wat een feest! En wat een cadeaus! Zowel auto's als poppen zie ik voorbij komen. Fantastisch. Een dag met een gouden randje. 
Voor nu.. Lekker slapen en nagenieten.. ♥️

Millie, ik ben zo blij voor je dat het een heerlijke dag was. Zo fijn om al jullie dierbaren om je heen te hebben en dit samen te vieren. Dit vergeten jullie nooit meer. Nu nagenieten en welterusten!

Hè, wat fijn dat alles zo mooi was als je je had voorgesteld!

Ook ik voel een warme gloed rond mijn hart bij je verslag.
Deze dag nemen ze je nooit meer af!

(maar volgens mij heb je in je post wel de sinterklaas-catalogus voor een gans kinderdagverblijf overgetikt. Man, man, man)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.