Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

😄🎀🍰o nee, er moesten frambozen op, geen aardbeien!

een fijne dag gewenst morgen Millie geniet ervan ! 

Millie91

Millie91

05-11-2021 om 20:49 Topicstarter

Hier sinds gisteren inderdaad de trotse moeder van een heerlijke, grappige, knappe, slimme eenjarige! De opvang was last minute gesloten vanwege personeelstekort, waardoor we moesten werken/afspraken hadden/feestvoorbereiding moesten doen met ons monstertje in ons midden. Maar het was wel heel gezellig om hem op zijn verjaardag bij ons te hebben. Hij heeft heerlijk gespeeld met nieuw speelgoed wat via de post van familie was gekomen, een kaarsje in zijn pap gehad, en tussen de middag zijn we bij een lunchtentje geweest waar hij een tosti heeft gegeten. Hij was echt jarig! 

's Nachts was zijn zelf uitgekozen cadeau om tussen ons in te slapen 🙈. Dit hebben we nu maar gewoon geaccepteerd, het kost ons het minste nachtrust. En eergisterennacht sliep hii gewoon weer door in zijn eigen bed, dus we vertrouwen erop dat het vanzelf weer goedkomt.

Morgen is de grote dag, ik zit nu nog party favors in elkaar te knutselen. Iedereen krijgt een kaartje met feesttoeter en een mooi geglazuurd koekje mee naar huis. Er staat een zelfgemaakte appeltaart klaar, twee prachtige thema taarten met red velvet binnenkant, en een chocolade caramel zeezouttaart. We hebben drie houten planken die morgen vol lekkere kaasjes, fruit en crackers komen. Het thema is 'jij bent mijn zon, mijn maan, en al mijn sterren'. Ik heb voor het monster toen ik zwanger was een schilderijtje geborduurd met deze tekst, dat was de inspiratie. Op één taart staat de zon, op de andere de maan en sterren. We hebben mooie versieringen met sterretjes, en een slinger met alle maanstanden. Ik heb ballonnen gevuld met watten zodat het lijkt of er wolken in zweven. En ik heb een mooi kroontje voor het monster in de vorm van een wolk met sterretjes erop. Hopelijk ziet alles er mooi uit morgen! Ik heb in ieder geval alles gedaan in mijn macht om hem in het zonnetje te zetten. 

Millie91 schreef op 05-11-2021 om 20:49:

Ik heb in ieder geval alles gedaan in mijn macht om hem in het zonnetje te zetten.

Daar ben ik rotsvast van overtuigd!

Proficiat met je éénjarige zoon, Millie.

Geniet, samen met iedereen die je lief is, van het feest. Ik zal morgennamiddag in ieder geval aan je denken!

Wauw Millie ik kom even uit de meelees stand door je prachtige post van net!
Gefeliciteerd met jullie 1 jarige mannetje!!!
Dag baby en hallo dreumes!!!

Wat slapen betreft, goede keuze door lekker bij jullie te nemen.
Hebben wij hier ook regelmatig gedaan (bij beide) en dat was dan na 1 of 2 nachten weer over en dan ging in eigen bed ook weer gewoon goed.

Een hele super geweldig fijne dag gewenst morgen!

Dat klinkt allemaal fantastisch Millie. Hoop dat je van begin tot eind kunt genieten morgen!

Als Monstertje al de taarten mag uitproberen, ben ik benieuwd welke kleur hij daarna heeft!
Gefeliciteerd!

Wat een liefdevolle voorbereidingen voor jullie eenjarig kereltje! Je bent een moeder uit duizenden! Diepe buiging voor je kracht en doorzettingsvermogen. 
Ook jij een hele fijne verjaardag, weet niet of dat morgen is.. Maar alvast van harte gefeliciteerd. Moge er nog vele volgen! ♥️♥️

Wauw, jemig, wat een fantastische voorbereidingen! Van harte alvast en geniet van het feest 

Het klinkt echt al geweldig! Van harte met je kleine grote 1-jarige monster en ook met jezelf 🎈
Heel erg veel plezier morgen en geniet met volle teugen! 

Millie91 schreef op 05-11-2021 om 20:49:

HIk heb ballonnen gevuld met watten zodat het lijkt of er wolken in zweven. 

Mag ik vragen hoe je dat precies hebt gedaan?

Gefeliciteerd trouwens 

Wat klinkt dat als een geweldige voorbereiding! Heel veel plezier met het vieren van deze prachtige mijlpaal! 

Hele fijne dag Millie. Wat zal je zoon een mooi verjaardagsfeest hebben met zoveel liefde voorbereid.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

06-11-2021 om 07:55

prachtig Millie
Gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst 

Lieve Millie, ik wens je een heerlijke, onvergetelijke dag!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.