Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat knap van je dat je dat gedaan hebt. Ik kan mij niet voorstellen hoe moeilijk dat geweest moet zijn. Heel mooi dat je dat voor monstertje doet. Ik weet zeker dat het heel waardevol voor hem gaat zijn!

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het videoportret, Milly. Lijkt me heel fijn voor je monster  om later terug te kunnen kijken. Ook als jij er zelf tegen die tijd bent om mee te kijken.
Ik duim voor je voor goede scanresultaten!

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, Millie!
Ik zou wel eens een piepklein trailertje (zonder erg persoonlijke details) van je videoportretje willen zien. (weet dat het niet kan hoor, maar er aan denken mag wel he).
Ben overtuigd dat het een uniek document gaat zijn. Om twee redenen: ik denk dat die mensen erg goed weten hoe met zulke dingen te moeten omgaan en dan jij nog eens in de hoofdrol, samen met die kleine uk (en de grote ook natuurlijk).
Oscarwaardig?

Wat bijzonder dat je een videoportret hebt laten maken. Fijn dat dat kon, hopelijk wordt het een mooi document. We denken aan je. Fijn weekend alvast!

Wat mooi dat je het videoportret hebt opgenomen en dat het zo natuurlijk en ontspannen ging. Fijn om dit voor het monstertje vastgelegd te hebben 

♥️

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

29-10-2021 om 20:46

wat mooi Millie dat het videolortret opgenomen is

letterkoekje schreef op 29-10-2021 om 11:49:

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, Millie!
Ik zou wel eens een piepklein trailertje (zonder erg persoonlijke details) van je videoportretje willen zien. (weet dat het niet kan hoor, maar er aan denken mag wel he).
Ben overtuigd dat het een uniek document gaat zijn. Om twee redenen: ik denk dat die mensen erg goed weten hoe met zulke dingen te moeten omgaan en dan jij nog eens in de hoofdrol, samen met die kleine uk (en de grote ook natuurlijk).
Oscarwaardig?

Millie, hoop dat dit bericht jou niet triggert om iets hiervan te delen, vind het nogal een rare post. En dan in jouw situatie iets Oscarwaardig te noemen, ik vind het nogal een onbehoorlijke uitspraak.

Kersje schreef op 31-10-2021 om 16:31:

[..]

Millie, hoop dat dit bericht jou niet triggert om iets hiervan te delen, vind het nogal een rare post. En dan in jouw situatie iets Oscarwaardig te noemen, ik vind het nogal een onbehoorlijke uitspraak.

Goed gezegd. Voor mij was het in ieder geval de reden om haar te blokkeren..

Ambra schreef op 31-10-2021 om 16:40:

[..]

Goed gezegd. Voor mij was het in ieder geval de reden om haar te blokkeren..

Dat begrijp ik helemaal, echt totaal over de grens haar posts, zogenaamd verpakt in een jasje van empathie 🤮

Hoop dat Millie dit inmiddels ook zo kan inschatten en ziet!

Millie wat fijn dat je de video opname gemaakt hebt, vooral ook voor je monstertje. Ik ben al een hele tijd geleden een dierbare vriendin verloren en kan me haar stem meestal niet meer (goed) herinneren, ik had het fijn gevonden nog eens haar stem te kunnen horen. Dit zal voor later  een dierbare herinnering zijn. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

31-10-2021 om 17:40

Millie ik leef en lees nog steeds mee 😘

ik leef ook nog steeds mee, maar ben wat minder actief met reageren. 
Mooi van het videoportret. 

Purdy80 schreef op 31-10-2021 om 17:20:

Millie wat fijn dat je de video opname gemaakt hebt, vooral ook voor je monstertje. Ik ben al een hele tijd geleden een dierbare vriendin verloren en kan me haar stem meestal niet meer (goed) herinneren, ik had het fijn gevonden nog eens haar stem te kunnen horen. Dit zal voor later een dierbare herinnering zijn. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat.

Zo herkenbaar, mijn allerbeste vriendin is bijna 8 jaar geleden gestorven en mis haar nog steeds, zeker nu ikzelf ongeneeslijk ziek ben. Ik gebruik mijn vaste telefoonlijn al jaren niet meer, maar ik luister nog heel regelmatig mijn antwoordapparaat af, puur om haar stem even te horen 🥲

Millie91

Millie91

31-10-2021 om 20:20 Topicstarter

Hee lieverds,

Sorry dat ik wat stiller ben, het monster lijkt vol in een sprong dus ik heb alweer twee nachten op de bank doorgebracht met een pyjamaboefje dat heel vaak het Bumba liedje luistert. Doe het graag, maar mama is moe 

De trucjes zijn een beetje op, het komt nu neer op strategisch afwisselen en voor onszelf uit mompelen 'het is een faaaase'. En overdag proberen dutjes te doen. En pizza bestellen.

Ik was in elk geval niet boos om Letterkoekje hoor. Ik kan me voorstellen dat bepaalde uitspraken bij sommigen soms verkeerd overkomen, maar ik denk dat het vanuit goede bedoelingen komt. Tenminste, zo lees ik het graag  ik kan jullie in elk geval garanderen dat ik niks van het portret ga delen (veel te intiem) en dat er absoluut niks Oscarwaardigs aan mij en mijn leven is, behalve misschien het theater wat monstertje kan opvoeren als we het wagen om hem hélemaal moederziel alleen in zijn bed te laten liggen.

Vandaag wel een mooie dag voor in de boeken: we zijn met zijn drieën naar het zwembad gegaan! Daar heb ik, ondanks de gigantische blauwe plekken die ik nog steeds in mijn lies en op mijn armen heb, heerlijk met mijn watermonster rondgedobberd die zijn ogen uitkeek met in beide knuistjes een bal geklemd. Was ook lekker om even gewichtsloos te zijn voor mijn rug en benen. En weer een eerste keer meegemaakt!

En wat mooi dat jullie delen dat het kunnen beluisteren van een dierbare stem zo waardevol is. Ik heb ook mijn vaders voicemail toentertijd een hele poos gebeld, en toen was het nummer ineens van iemand anders. Dit soort kenmerken heb ik in elk geval kunnen veilig stellen.

Kersje schreef op 31-10-2021 om 16:31:

[..]

Tuurlijk dat ze hier niks van deelt, dat heb ik ook geschreven in mijn post!

Mag er dan niet afgeweken worden van de standaard-inzendingen: ik denk dat het een mooi document is?

Jammer voor wie niet begrijpt dat die 'Oscarwaardig' een vergelijking was. Dat ik daarmee bedoel dat dit voor het gezin van Millie een aaneenschakeling is van allerlei (voor hen onbetaalbare) taferelen, een ontroerende en beklijvende film die voor hen 'eeuwig de film der filmen' zal zijn.

Het doet mij pijn dat mijn woorden in een door mij totaal niet bedoelde context worden uitgelegd.

(en nu hoop ik dat ook deze post weer niet aanleiding voor reacties is, het gaat hier namelijk niet over mij, maar over Millie)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.