Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Haa Millie, vaak weet ik niet goed wat te schrijven, dus meestal schrijf ik dan maar niets. Maar vandaag wil ik je veel succes wensen voor morgen. 

in gedachte bij jou nu.
Hoop een rustige nacht.
Soms zou je wel je gedachte knopje willen uitzetten he
Herkenbaar 
Vele knuffels en liefs van mij💞

Lieve Millie, heel veel sterkte voor morgen. Wat schrijf je mooi (en helaas vaak herkenbaar) over wat er in je hoofd gebeurt tijdens deze rollercoaster. 
Ik hoop dat je vannacht je gedachtegang zoveel mogelijk kan stop zetten en een beetje kan slapen zodat de nacht niet zo lang duurt. En voor morgen wens ik je veel sterkte. Ik denk aan je…. 😘

Millie91

Millie91

30-09-2021 om 06:34 Topicstarter

Ik word over een half uur gehaald voor de operatie. Niet veel geslapen, maar ik heb nog wel een brief geschreven voor mijn kind voor het geval het straks niet goed gaat. Dat luchtte iets op, dat hij in ieder geval weet dat ik op elk moment aan hem heb gedacht en hem niet zomaar in de steek laat.

Nu zal ik me moeten overgeven, en hopen dat ik straks wakker word met een stabiele rug en geen horrorverhaal 🙏🏻

Lieve Millie, heel veel sterkte vandaag! Hopenlijk heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht na de intensieve en onduidelijke dag van gisteren. Ik duim dat deze dag snel voorbij is en een zo goed mogelijk resultaat oplevert. En misschien kunnen ze na de operatie ook meer duidelijkheid geven over hoe je rug er nu precies aan toe is. 
Dikke knuffel voor jou en je mannen. 

Dat het geluk met je mag zijn en de operatie zeer verspoedig zal verlopen🍀

Veel succes. Ik hoop dat je zo vlak voor de operatie nog even kan denken aan alle fijne momenten met je monstertje. Straks kun je weer een beetje makkelijker voor hem zorgen! Het moet goed komen Millie!

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

30-09-2021 om 06:58

Lieve Millie, heel veel sterkte, geef je over inderdaad. Kaarsje brandt weer. Alleen maar liefde en positieve energie zend ik jouw kant op. 

heel veel succes weer vandaag!!

Nog een berichtje lezen, snel in die spannende minuten voor je gehaald wordt. Ook ik wens jou en de artsen heel veel succes. Ervaringstip; ga onder narcose met het zandmonster in gedachten, dan is hij het eerste waar je aan denkt als je wakker wordt. 

Denk aan je kanjer💞🙏

Ik duim voor je Millie, je bent sterk!

🍀

Heel veel succes en sterkte Millie, ik denk aan jou en je monstertje.

Dag 'slapende' Millie ,

Waarschijnlijk ben je al onder narcose op dit ogenblik. Tenminste ik hoop het. Voor jou. 

Opdat het malen in je hoofd tijdelijk zou stoppen. Malen over foute diagnoses, mislukte operaties en nog meer horrorverhalen tot gevolg. 
En vooral het malen rond je zoontje. Gelukkig weet hij nog niet wat zijn mama vandaag moet ondergaan en jammer dat hij nog niet weet hoeveel zijn mama van hem houdt. 
Maar de operatietrein is nu vertrokken, Millie. En je bent overgeleverd aan dokters die hun uiterste best doen om jou beter te maken. Want dat hebben ze bij hun aanstelling beloofd. En ik geloof dat: ze zullen alles in het werk stellen om een jonge, sympathieke maar ernstig zieke moeder met een baby beter te maken. Dus ik heb vertrouwen dat ze alles uit de kast zullen halen wat in hun mogelijkheden ligt om je beter te maken. En plus heb ik mij vannacht nog eens tot 'het lot' gericht om te smeken zijn sadistische spel te stoppen omdat jouw zoontje nog lang door jou moet bemind worden. Ondanks deze twee punten hou ik vandaag toch mijn vingers gekruist. Want ik beken: zo machteloos aan de kant staan, geef me flink wat frustratie.

Millie, word snel wakker en voel je snel beter. En als het gaat laat ons dan iets weten, liefst goed nieuws. VOORAL voor jou, maar ook een beetje voor ons want ook wij voelen pijn over wat jou allemaal overkomt.

Je zit in mijn hart  .

Liefs vanuit België,

Letterkoekje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.