Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Auwereel
29-09-2021 om 20:12
Je post kruiste de mijne, wat naar om er weer zo mee geconfronteerd te worden...
Purdy80
29-09-2021 om 20:20
Allereerst heel veel succes morgen en natuurlijk vannacht. Wat vervelend dat je tegenstrijdige berichten krijgt. Het lijkt er soms op dat ze het zelf ook niet helemaal weten omdat jouw prognose zo uniek is.
Chipndale
29-09-2021 om 20:51
Ik kom even uit de meeleesstand om je heel veel sterkte te wensenvoor morgen.
Ik zal aan je denken. Dikke knuffel
Cilly2
29-09-2021 om 21:22
lieve Millie wat een heftige dag weer voor je. Heb zojuist een kaarsje voor je aangestoken en zal dat morgen ook doen. Heel veel sterkte Millie we denken aan je hier
Pilatespas
29-09-2021 om 21:25
Lieve Millie, maar je hoeft ook niet altijd positief te zijn. Dat kan ook niet. Stapje voor stapje. Vandaag is voorbij, morgen nog een zware dag, en dan hopelijk behandelingen waarbij je weer veel thuis kan zijn bij je monstertje en monster-man. Je bent zo sterk, kijk eens hoe je dit allemaal ondergaat. Veel sterkte morgen, laten we hopen dat ze veel goed werk kunnen doen. Knuffel!
Agen
29-09-2021 om 21:33
Och, Millie, wat ellendig dat je nu in je eentje in een ziekenhuisbed laten ligt. Was je vriend er nog toen je al die nieuwe info kreeg? Dat je nog de tegenwoordigheid van geest had om meteen om toelichting te vragen! Heel veel sterkte voor morgen.
Regendrup.
29-09-2021 om 21:33
Ach nee.. lieve Millie toch. Hoe zwaar dit moet zijn om elke keer maar weer te moeten schakelen, ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
mijn hart huilt voor jouw gezin. Zo oneerlijk allemaal en zo ontzettend krachtig hoe jij je uit. Ik bewonder je lieve Millie.
Heel, héél veel kracht en positiviteit toegewenst voor morgen. Denk aan je
Zij-van-boven
29-09-2021 om 21:37
Heel veel sterkte voor morgen, Millie. Ik stuur al mijn positieve vibes richting jou.
Jillz
29-09-2021 om 21:55
Hi Millie,
Wat omschrijf je het proces waar je doorheen gaat mooi. En natuurlijk voel je je eenzaam. En dat is ook niet gek, natuurlijk heb je heel veel lieve mensen om je heen, maar uiteindelijk onderga je alleen alle fysieke pijn en de behandelingen.
Wat naar dat er verschillende dingen gezegd worden en dat je niet zeker weet waar je aan toe bent. Ook niet gek dat je dan gaat twijfelen waar je het allemaal voor doet. En dat is niet erg, twijfel is goed. Het maakt dat je gaat kijken naar andere opties en zonder jouw eigen twijfels over het gebrek aan behandeling in het begin had er misschien nooit een nieuwe diagnose gekomen.
Dus Millie blijf je eigen gevoel volgen! Af en toe twijfelen is niet erg. Ik hoop dat als je dit morgen achter de rug hebt en je monstertje naast je ligt dat je deze eenzame dag weer snel vergeten bent.
Veel succes morgen! Ik duim voor heel veel goed nieuws
letterkoekje
29-09-2021 om 21:56
Hopelijk kan je een beetje steun en kracht halen uit al onze berichten.
Niet opgeven, Millie! Op een dag kan het er ineens beter uitzien, probeer er maar door te geraken.
Maar ik onderschat je situatie niet.
Wat wordt dit spannend!
Dikke, dikke knuffel voor jou!

Sneeuwwitje
29-09-2021 om 22:04
Lieve Millie, wat een onzekerheid voor jou de hele tijd. Ik wil je laten weten dat er ook hier veel aan je gedacht wordt. En aan je monstertje, je schrijft zo prachtig over hem.
Veel sterkte morgen met de operatie. Ik hoop dat je na de ingreep snel weer kunt knuffelen met je mannen!
Puddingbroodje
29-09-2021 om 22:08
Lieve Millie, wat een knokker ben je! Het is heel ellendig, maar tegelijkertijd ook heel begrijpelijk hoe je je voelt. Ik vind het enorm bewonderenswaardig hoe je dit traject doorloopt en hoe open je hier schrijft over alles wat je meemaakt. Je bent een sterke, moedige vrouw! Weet dat er heel veel mensen aan je denken 
Veel sterkte morgen! Je bent in mijn gedachten!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.