Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Jeetje Millie, wat ellendig dat je dit ook nog voor de kiezen krijgt! Niet te geloven.
Ik hoop dat je kunt genieten van dit zonnige weekend en heerlijk veel kunt kroelen met je geliefden! En dat je operatie goed mag gaan volgende week. Ik denk aan je.

Ik vind het zo oneerlijk.😣  Hopelijk spaart het lot al je geluk op om in 1x over je heen te storten.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

25-09-2021 om 22:00

o nee Millie wat vreselijk naar. Heel veel sterkte♥️

Millie, wat een paniek die pijn. Hoop, duim, wens, je rustige dagen met toch een operatie in het vooruitzicht. De knop moet om, de andere kant op. 💐

Hoe heeft je lever zich vandaag gedragen, Millie? Ik hoop voor je dat vandaag een beetje rustig was.  

Een stille meelezer hier, die je nu even een hart onder de riem komt steken.
Je krijgt het wel te verduren zeg, ik vind het waardeloos dat dat knuffelweekend met je kerels zo slecht begon. Sterkte... je bent dapper, ik vind het bijzonder dat ik jouw 'belevenissen' mag volgen, dat doe ik met respect en empathie. 

Weer een nieuwe looping in de achtbaan van jouw leven. Heel veel sterkte. Hopelijk heb je vandaag niet weer zo’n pijn gehad! En ik duim dat de operatie toch door kan gaan komende week. 

Is het contact met zus en broer goed verlopen, Millie?

Is er nog nieuws over het nieuwe huis? Niet dat dit nu 1ste prioriteit is, maar ik wil niet altijd alleen over je ziekte schrijven, niet voor mijzelf, wel voor jou! Tuurlijk is jouw ziekte belangrijker en zeker het 'onder controle houden ervan' (nog liever genezing), maar dat nieuwe huis kan - naast monster en monstertje ♥️ en - toch iets zijn om eens aan iets anders te denken. 

Ik hoop elke dag dat je een goede dag hebt! Courage voor de komende week Millie!

Ik kwam even bijlezen, maar wat een nare ontwikkelingen weer Millie. Ik gun jou en jouw naasten zoveel meer beter nieuws.
Hopelijk kan alles aankomende week wel doorgang hebben en kan de operatie doorgaan zoals gepland.
Heel veel sterkte en succes de aankomende dagen. Ik denk aan jullie!

Hoi Millie, succes voor morgen (of de operatie nou doorgaat of niet)!

Millie91

Millie91

26-09-2021 om 21:12 Topicstarter

Bedankt voor al jullie wensen en het meebalen met de laatste ontwikkelingen!

Het lijkt (fingers crossed) of het met een sisser afloopt. Ik heb geen buikpijn meer gehad, en daardoor vandaag zelfs een stapeltje pannenkoeken durven eten in een gezellig tentje in afwachting van de bloedtest die ze vanochtend in het ziekenhuis hebben gedaan. Een uurtje later werd ik gebeld met goed nieuws: de meeste bloedwaarden hebben zich hersteld of zijn in elk geval fors gedaald. Twee nog niet, maar die zijn blijkbaar normaal ook degenen die als laatst normaliseren. Ik mocht gewoon naar huis, met de opdracht om nog twee dagen Prednison te nemen. Volgens mij was jij het, Agen, die het had over een rood hoofd? Ik loop erbij alsof ik in slaap ben gevallen in de volle zon. Ach ja, als dat het ergste is!

We konden monstertje nog net ophalen bij zijn oma vóór zijn middagdutje, en hebben hem in de auto wakker weten te houden door keihard juf Roos af te spelen (bedankt voor de tip). Ik heb hem net uitgebreid voorgelezen en geknuffeld in pyjama, om op te kunnen teren als ik straks een week niet thuis kan zijn. Ook de monsterpoes pak ik er zo nog even bij (zal ze leuk vinden) om even plat te knuffelen. En dan ben ik er klaar voor en geef ik me over aan de knappe koppen in het ziekenhuis.

Mijn broer en zus (en neefje) weer zien was gisteren ook heel fijn. Ik weet nog niet goed hoe de regels volgende week qua bezoek zijn, dus ik ben blij dat ik ze vooraf heb kunnen omhelzen. 

Ik zal jullie op de hoogte houden van de komende week! Hierbij nog een leuk plaatje van mijn zandmonstertje en van mij in de interactieve wachtkamer van het ziekenhuis, aan mijn conditie werkend  (de vlek is niet om mijn rode hoofd te verbergen, al is dat wel mooi meegenomen).

IMG-20210926-WA0012.jpg

IMG-20210924-130634250.jpg

Ahhh wat een lief zandmonster 🥰!! Heel herkenbaar, hier vinden we vaak zand tot in de luier 😉.
Fijn dat het beter me je lijkt te gaan, dat is echt goed om te horen. Heel veel succes en sterkte aankomende week .

Wat zijn jullie knap! Gaaf ook jouw broek.
Heel veel succes morgen 💐💐

Ach wat een lief zandmonstertje! Ik moet denken toen ik mijn dochter met een maand of 10 voor het eerst in het zand zette, dat ze heel verschrikt haar handjes weer optilde toen ze het zand voelde en met haar handjes schudde, ze vond het vies! Dat duurde overigens niet lang, toen vond ze het leuk. Haar broertje vond altijd de meest vieze plas om in te vallen. Als we een eindje gingen fietsen en bij een stop dachten, hier kunnen we de kinderen wel even laten rondscharrelen, vond zoon altijd binnen de kortste keren die modderplas die we over het hoofd hadden gezien. Gelukkig hadden we meestal reserve-kleren bij ons.

Wat fijn dat het goed afgelopen is Millie en je nog van het weekend, je familie en het knuffelen met de monstertjes in huis hebt genoten. En dat de operatie en de voorbereidingen deze week door kunnen gaan. Ik wens je heel veel sterkte komende dagen. Fijn als je ons op de hoogte houdt maar denk vooral aan jezelf hoor!
Hou je taai 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.