Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

23-09-2021 om 07:18

ach lieve Millie knuffel

Millie91

Millie91

23-09-2021 om 13:57 Topicstarter

Bedankt voor alle knuffels en support ❤️

Ik ben net gebeld: volgende week maandag word ik opgenomen. Dezelfde dag is de embolisatie en donderdag vindt de operatie plaats.

Heel spannend, het gaat ineens heel snel. Maar dan is het maar achter de rug (letterlijk). Ik ga dit weekend heel veel knuffelen met man en monstertje en genieten van thuis zijn. Hoewel ik alle vertrouwen heb in de artsen, vind ik het heel belangrijk om goed 'afscheid' te nemen. Dat mocht ik niet meer wakker worden, alles is gezegd en ik nog uitgebreid tegen mijn monstertje heb gezegd dat ik eindeloos van hem houd ❤️

Veel sterkte volgende week, Millie! Waarvoor is de embolisatie? 
Blijf je in de tussentijd in het ziekenhuis of is er ook nog een optie om tussendoor naar huis te gaan? Van maandag tot donderdag in het ziekenhuis tegen de operatie aanhikken lijkt me zwaar. 

Pittig Millie! Knap dat je er zo in gaat, dat moet moeilijk zijn - maar zorgt wel voor de meeste rust, ook als er toch iets enorm mis gaat.

Fijn dat er nu doorgepakt wordt, ik hoop dat je operatie goed helpt en je daarna weer meer lichamelijke mogelijkheden hebt. En ik ga voor je duimen voor een vlot herstel!

Het is goed dat het nu snel komt! Afwachten .... onzekerheid .... angst .... het moet allemaal niet te lang blijven duren, dat houdt geen mens vol.

Dus goed dat het nu gaat komen en vanaf dan wordt weer verder aan jouw verbetering en herstel gewerkt.

Ook mijn vraag zoals bij Agen: ben jij dan volgende week altijd in ziekenhuis?

Is jouw man nog altijd thuis om voor jullie te zorgen? Hoe stelt hij het?

Dikke, dikke knuffel!

Heftige en spannende week die eraan komt Millie. Het raakt me om te lezen dat je er rekening mee houdt dat je misschien niet meer wakker wordt.  Dat moet niet alleen voor jou, maar ook voor je man, ouders en andere dierbaren heel moeilijk zijn. Ik hoop dan ook vurig voor jullie dat de operatie de start is van herstel, zodat je jouw monster nog heel vaak kan vertellen hoe eindeloos veel je van hem houdt. Ik wens jullie veel fijne momenten toe dit weekend!

Spannend is een understatement. Ik wens je artsen heel veel succes.

Wat klote dat de tumoren zijn gegroeid en wat spannend dat de operatie nu is gepland! Heel veel sterkte, kracht en succes. Knuffel je mannen inderdaad maar plat de komende dagen!

Dikke   om je sterkte te wensen. 

wat spannend,sterkte volgende week Millie

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

23-09-2021 om 19:42

Ik ga heel hard voor je duimen

Ik ben normaal een meelezer maar ik wilde je heel veel kracht toe wensen. Wat een sterke vrouw ben je! 

Het komt nu heel dichtbij. a.s. Maandag al. Ik denk al vaak aan je, nu nog meer. 
Veel sterkte voor jou en veel succes en wijsheid voor de medici. 

in gedachte bij jou en je gezin Millie💞
Ga voor duimen aankomende periode.
Je blijft een toppertje
Liefs🥰

heel veel sterkte volgende week!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.