Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Hi allen,

Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer .

Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!


Wat fijn dat je je topic hier voortzet. Ik hoop dat je veel steun kunt ervaren van de reacties hier. 
Bij Viva heb ik je verhaal voorbij zien komen maar ik heb niet actief gereageerd/meegelezen. Vind je het erg als ik dit hier wel ga doen?

Wil je sowieso heel veel sterkte wensen met alles wat er is geweest, is, en nog gaat komen.  

AcidicShark11

AcidicShark11

13-07-2021 om 14:52

Millie, fijn je hier te zien! Ik heb niet vaak gereageerd op je topic, maar wel regelmatig aan je gedacht. Fijn dat je hier ook komt schrijven! 

hoi Millie, hier een meelezer vanuit het Vivaforum. 
Ik wens je alle steun en kracht voor de komende periode! En bovenal geniet van alles en iedereen om je heen die je lief is ♥️

Goed dat je hier ook je plekje hebt gevonden Millie. Zoals velen meegelezen op Viva en ik herinner me nog dat ik kippenvel kreeg toen je je topic opende. Ik wil even zeggen dat ik je positiviteit en veerkracht bewonder, met hoeveel je op je bord hebt gekregen binnen korte tijd. 
Je bent een prachtvoorbeeld voor je kleine mannetje 

fijn je hier te kunnen volgen Millie 

Lieve groetjes
Mafalda

Gevonden!

Nog een reactie op je laatste Viva post: het is voor mij juist fijn dat het nu warmer is - en ijsjes zijn nog even uit den boze, want daar kan mijn keel van verkrampen (niet gevaarlijk, wel vervelend.)

Hoera dat je na al dat wachten nu echt start! 

Fijn dat je er bent Millie! Ik hoop dat je behandeling komende week goed van start gaat en dat je nog jaaaaaren door kunt blijven schrijven hier

Ik sluit me geheel aan bij Fant hierboven. 


Patatje15 schreef op 13-07-2021 om 15:10:

Goed dat je hier ook je plekje hebt gevonden Millie. Zoals velen meegelezen op Viva en ik herinner me nog dat ik kippenvel kreeg toen je je topic opende. Ik wil even zeggen dat ik je positiviteit en veerkracht bewonder, met hoeveel je op je bord hebt gekregen binnen korte tijd.
Je bent een prachtvoorbeeld voor je kleine mannetje

Hier nog een meelezer. Ik sluit me helemaal aan bij Patatje en ben ontzettend blij voor je dat je binnenkort van start mag! Ik stuur jou en alle anderen in een vergelijkbaar schuitje heel veel goede vibes. Er wordt met jullie meegeleefd!! 

Lieve Millie,

Hier ook een meelezer van Viva. 
Wat fijn dat de behandeling snel van start gaat.
Knuffel voor jou, sterke vrouw!! 

Fijn je hier weer te lezen Millie!

Lieve Milly, fijn dat je hier verder schrijft! 

hier ook een stille meelezer 😊

Fijn dat we je hier kunnen blijven volgen Millie!

Ook ik las jouw topic mee op Viva. En ik blijf hier graag wat actiever meeleven. Alle kracht en goeds toegewenst voor jou en je gezin met het lieve monstertje 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.