Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Hallux valgus > sandalen

Goedemiddag!
Een vriendin van mij  - die zelf niet handig is met internet - heeft beiderzijds een hallux valgus.

Hallux-valgus.jpg

(   Dit plaatje is voor de mensen die niet weten wat dat is.) 
Zij liep altijd op een bepaald model van Wolky , maar dat  wordt tot haar verdriet niet meer gemaakt.

Zijn er hier mensen die zelf ervaring hebben met een bepaald model/merk?

Ik zie dat er diverse merken bestaan, die zal ik ook zeker doorgeven, maar ik stel reacties hier toch ook op prijs.

Bij voorbaat dank !  

Waldlaufer heeft comfortabele sandalen voor probleem voeten

Durea loop ik op, de sandalen met iets verhoogde hak, band rond enkel met klittenband en 1 band rond mijn knobbel. Verstelbaar met klittenband. Loopt erg fijn en doet geen zeer.
Google op sandalen blauw durea. Dan krijg je een paar resultaten.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

04-09-2021 om 23:11

heb je misschien een foto van die Wolky sandalen? Even voor het model. 

ik had Loints gekocht, alleen zijn die mijn tenen erg uitgelopen, waardoor ik ze nu niet meer kan dragen. 
Dus dat is een afrader 

Johan Wagenaar in Den Haag. Is een schoenenwinkel. Ben er 1 keer geweest.  Ze hebben allerlei schoenen voor moeilijke voeten en personeel dat kennis heeft ervan. Tegenwoordig moet je een afspraak maken. Zijn geen goedkope schoenen maar het was een genot om eens niet te vergaan van de pijn tijdens schoenen passen.
 
Ook heb ik bij bever sport wandelschoenen gekocht dit jaar, merk meindl. Ze maten mijn voet op op allerlei manieren en ik scheen een of andere breedtemaat te hebben. Hadden ze welgeteld 2 schoenen van in die maat en één paar zat lekker. Die heb ik gekocht.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

05-09-2021 om 10:26 Topicstarter

Tickel schreef op 04-09-2021 om 23:11:

heb je misschien een foto van die Wolky sandalen? Even voor het model.

Nee, daar heb ik geen foto van, maar het zijn platte sandalen met smalle bandjes, in haar geval gele bandjes.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

05-09-2021 om 20:15

Beterlaat2021! schreef op 05-09-2021 om 10:26:

[..]

Nee, daar heb ik geen foto van, maar het zijn platte sandalen met smalle bandjes, in haar geval gele bandjes.

Ze kan eens bij een Wolky shop binnen lopen. Sandalen hebben ze iig wel. Misschien niet dezelfde maar wel een model wat ze past.

is de Wolky Limoni iets?

sorry heb er helaas geen ervaring mee, kvind wel keilief dat je haar zo helpt🤗

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.