Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Flapoperatie ervaringen gevraagd

Deze week staat er bij mij een flapoperatie gepland. Zie er best tegen op, maar die pockets moeten echt aangepakt worden. Heb al verschillende behandelingen  gehad zonder het gewenste resultaat.
Heeft iemand ervaringen ermee ? Hoe was de pijn naderhand? Ik heb de dag er op een sollicitatiegesprek op werk. Dus geen hele fijne timing. Denken jullie dat dit gewoon kan? Of zit ik daar dan met een zwaar dikke mond en kaak en pijn ?

Mijn collega heeft dat gehad maar die was wel een paar dagen uit de roulatie. Ik denk niet dat je op je best bent bij die sollicitatie. Kun je het verplaatsen?

Mick87

Mick87

18-05-2026 om 10:07 Topicstarter

Ik heb net de afspraak bij parodontoloog verplaatst. Scheelt toch weer

Ik dacht dat het over een operatie om flaporen recht te zetten, ging. Dus had ik al een hele tekst getypt, tot ik de OP nog eens las.

Een flap operatie, is dat wat wij in België noemen: een dubbele kin?

Daar kan ik niks over zeggen.

Succes voor morgen!

letterkoekje schreef op 18-05-2026 om 14:17:

Ik dacht dat het over een operatie om flaporen recht te zetten, ging. Dus had ik al een hele tekst getypt, tot ik de OP nog eens las.

Een flap operatie, is dat wat wij in België noemen: een dubbele kin?

Daar kan ik niks over zeggen.

Succes voor morgen!

Volgens mij is het een  operatie bij tanden en/of kiezen. Waarbij ze het tandvlees lossnijden en er een flap van maken die ze omklappen. Daardoor kan een ontsteking onder een tand en/of kies behandeld worden.

Bedankt, Schemerlampje! Je zou moeten weten wat ik allemaal in mijn oorspronkelijke tekst had geschreven. (omdat mijn zoon namelijk wel zo een flaporen-herstel-operatie heeft gehad). 

Succes met je sollicitatiegesprek! Ik heb er zelf geen ervaring mee, mijn moeder wel. Maar hoeveel last ze heeft gehad, weet ik niet meer. Het was in ieder geval succesvol. Ze heeft met 80+ nog steeds geen kunstgebit nodig 

letterkoekje schreef op 18-05-2026 om 19:48:

Bedankt, Schemerlampje! Je zou moeten weten wat ik allemaal in mijn oorspronkelijke tekst had geschreven. (omdat mijn zoon namelijk wel zo een flaporen-herstel-operatie heeft gehad).

Ik las precies hetzelfde! 

Fijn dat je de afspraak kon verzetten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.