Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Fijne mondkapjes?

een tijd terug had ik wegwerpmondkapjes die dun waren en met een heel buigzaam bovenstuk dat goed aansloot bij mijn neus. Dat was met een bril nog wel te doen. 
Nu heb ik hele irritante momdkapjes. Dik en stijf en sluiten helemaal niet aan. 
Wie weet waar ik van die dunne kan kopen??

Wij hebben een hele doos bij Intratuin gekocht. Die zijn niet zo dik en sluiten goed aan.

De FFP2 maskers vind ik het beste in combinatie met bril. Omdat ze goed aansluiten. Ik koop ze bij de apotheek (en op vakantie een handel ingeslagen omdat ze veel goedkoper zijn in Duitsland)

Wollstonecraft

Wollstonecraft

29-10-2021 om 11:41 Topicstarter

dank jullie.

Ik had goede van de etos. Herken je bril verhaal ook een keer te dikke gehad.

Ikea. Dun, buigzaam neusstuk en wasbaar. 

Ik vind die van de Kruidvat fijn, heel dun. Geen metaal aan de bovenkant, maar ik zet m'n bril op de stof van de bovenkant zegmaar en dan beslaat mijn bril niet.

Ik heb een doos van 50 bij de Blokker gekocht, voor een schijntje, maar het blijken echt hele fijne te zijn! Daar dus

Ligt eraan wat je doel is: zelf niets oplopen of een ander beschermen tegen jouw virussen.

Sunny_ schreef op 29-10-2021 om 11:21:

De FFP2 maskers vind ik het beste in combinatie met bril. Omdat ze goed aansluiten. Ik koop ze bij de apotheek (en op vakantie een handel ingeslagen omdat ze veel goedkoper zijn in Duitsland)

Kruidvat heeft ze nu ook. Maar wat besteld weer. In de vakantie in Dld met deze maskers kennis gemaakt en ik vind ze veel prettiger dan de gewone. Meer ruimte voor mond en neus in het snaveltje  . Ook met een bril prima te dragen. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

30-10-2021 om 12:35 Topicstarter

ik heb zojuist de ppf maskers van kruidvat gekocht en ze sluiten heel goed aan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.