Eten Eten

Eten

Welk eten van “vroeger” mis je?


vleermuis33 schreef op 18-07-2021 om 17:43:

[..]


Lijkt of deze er nog zijn
https://www.oudhollandssnoepwinkel.nl/a-50423639/schepsnoep/kiezelstenen-150-gram/#description

Oh wij hebben hier ook een ouderwetssnoepwinkeltje, ik vind het zooo leuk het is helemaal ouderwets ingericht van plafon tot vloer, die oude glazen snoeppotten ect.. en niet te missen natuurlijk al het snoep van vroeger. Ik weet nog de eerste keer dat ik daar binnen kwam met mijn moeder, ik keek mijn ogen uit zo leuk vond ik het, en mijn moeder voelde zich weer helemaal kind🥰

mora funnies.
en mijn zusje en ik maakten vroeger als kind de zelfmaaktompoucen van de Aldi. Kan ze nu niet meer vinden 

Nikki1973 schreef op 04-08-2021 om 17:58:

mora funnies.
en mijn zusje en ik maakten vroeger als kind de zelfmaaktompoucen van de Aldi. Kan ze nu niet meer vinden

Die hebben ze af en toe in de actiebakken. Maken we hier ook wel eens.

Ik vond de zelfmaak tapas pakketten van de C1000 erg lekker. Zaten dan kruidenmixen en recepten voor 5 verschillende tapas in. Leuk om te maken altijd. Zo jammer dat de c1000 niet meer bestaat.

Knutselkei schreef op 04-08-2021 om 17:59:

[..]

Die hebben ze af en toe in de actiebakken. Maken we hier ook wel eens.

ah goed om te weten. dank!

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

05-08-2021 om 18:49

Als mijn oma erwtensoep maakte dan zat er ook altijd een stuk spek/vet in wat uren mee werd gekookt, dat liet ze afkoelen en werd in plakken gesneden voor op brood bij de soep. Het spek smaakte helemaal naar de erwtensoep, erg lekker.

Op vakantie in Engeland, Cornetto Mint, net een After-eight ijsje, is dat ook ergens in Nederland verkrijgbaar? In elke geval niet in mijn lokale Jumbo.

Auwereel schreef op 05-08-2021 om 19:26:

Op vakantie in Engeland, Cornetto Mint, net een After-eight ijsje, is dat ook ergens in Nederland verkrijgbaar? In elke geval niet in mijn lokale Jumbo.

Nestlé heeft zulk ijs maar volgens mij alleen in Brits georiënteerde landen. Australië verkoopt dat ook. Ook de aero (bros) is super lekker al is dat geen ijs. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

05-08-2021 om 19:32

Auwereel schreef op 05-08-2021 om 19:26:

Op vakantie in Engeland, Cornetto Mint, net een After-eight ijsje, is dat ook ergens in Nederland verkrijgbaar? In elke geval niet in mijn lokale Jumbo.

Over Cornettos gesproken, bij de Lidl hadden ze eerst cornettos met yoghurt (fruit) ijs die waren echt super lekker maar hebben ze niet meer. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

05-08-2021 om 19:35

Manneke pis-drop. Sinds een paar jaar niet meer te verkrijgen. Heerlijk als het wat gesmolten was in de zak door de zon. 

En wat ik straks ook ga missen: Shandy! Het enige fris wat ik drink. Sinds mijn jeugd al. En ben inmiddels half veertig! Maar je kunt het niet meer online bestellen bij de Jumbo!  En mijn voorraad is bijna op! 

Dan ga je 't toch gewoon in de winkel zelf kopen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

05-08-2021 om 19:40

redbulletje schreef op 05-08-2021 om 19:39:

Dan ga je 't toch gewoon in de winkel zelf kopen.

Vroeg me af of het überhaupt nog te koop is. 

Fysiek naar de supermarkt zit er helaas niet meer in voor mij. Maar ik zal binnenkort eens vragen of er een familielid is die daar een (Shandy)blik wil werpen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

05-08-2021 om 19:45

redbulletje schreef op 05-08-2021 om 19:42:

Ah verkoopt 't wel online:
https://www.ah.nl/producten/frisdrank-sappen-koffie-thee/frisdrank/shandy

Dankjewel! Dan mag straks AH speciaal voorrijden voor heel veel sixpacks Shandy. 

Hen74 schreef op 05-08-2021 om 19:35:

Manneke pis-drop. Sinds een paar jaar niet meer te verkrijgen. Heerlijk als het wat gesmolten was in de zak door de zon.

Bij de Dirk nog te koop.
Je bent wel misselijk als de zak leeg is 

1380_1_140847_637171821318445404.png?width=500&height=500&mode=crop

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.