Eten Eten

Eten

Wat vind jij niet lekker waar verder 'iedereen' van houdt

Ik ben nog niemand tegenkomen die dit ook heeft, maar ik heb een enorme afkeer van yoghurt. De consistentie, de smaak, de geur, de naam, ik vind er echt niks aantrekkelijk aan. Iemand yoghurt zien eten vind ik ook vervelend.

Wat lust jij niet graag, wat (bijna) iedereen om jou heen gewoon eet?


BeneficialJay65

BeneficialJay65

02-02-2022 om 20:45

vlees en vis ( nooit van gehouden)

Tony’s chocola met al die gekke smaken. Daar doe je mij geen plezier mee.

ik snap ook echt niet hoe iemand yoghurt of karnemelk weg krijgt, maar ik denk dat er best veel mensen zijn die dat niet lusten. Wat ik zelf het allerviest vind is boter. Ik krijg kokhalsneigingen als ik het ruik of als het per ongeluk op mijn handen komt.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

02-02-2022 om 20:51

Caramel. 
En dan: caramel-vla, caramel op chocolade, caramel in candy-bars, caramel op koekjes.... bleh!

Koffie... Ik vind het heerlijk ruiken, maar krijg het echt niet weg

Heel veel combinaties van zoet en hartig en dan als toppunt kaas met stroop of honing. 

Ik kocht ooit een broodje brie voor in de trein, bij de eerste hap bleek er honing op te zitten. Ik had honger, dus de keuze het gewoon op te eten ligt voor de hand, maar die is toch echt in de prullenbak verdwenen. Dan maar honger

Komkommer. 
Ei. 
In beide gevallen al vaak de reactie gehad: ‘Hoe kan je dát nou niet lusten?!’ 

MMcGonagall schreef op 02-02-2022 om 20:46:

ik snap ook echt niet hoe iemand yoghurt of karnemelk weg krijgt, maar ik denk dat er best veel mensen zijn die dat niet lusten. Wat ik zelf het allerviest vind is boter. Ik krijg kokhalsneigingen als ik het ruik of als het per ongeluk op mijn handen komt.

Ik heb ook een hartgrondige hekel aan boter. 

En aan slagroom. Daar krijg ik echt de kriebels van.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-02-2022 om 21:03

Daddy_gijs schreef op 02-02-2022 om 20:51:

Caramel.
En dan: caramel-vla, caramel op chocolade, caramel in candy-bars, caramel op koekjes.... bleh!

Met als toppunt: gezouten caramel! Wie dat ooit bedacht heeft....🤢

Regendrup. schreef op 02-02-2022 om 21:00:

[..]


En aan slagroom. Daar krijg ik echt de kriebels van.

Slagroom lust ik alleen op warme chocomel. Maar slagroom gebak, slagroom taart, slagroom bij dessert. En vooral als ze de slagroom dan over het dessert doen en je het er af moet schrapen. Doe gewoon niet.

Dat doet me ook denken aan iets anders dat ik echt niet lust. Appeltaart. 

Daddy_gijs schreef op 02-02-2022 om 20:51:

Caramel.
En dan: caramel-vla, caramel op chocolade, caramel in candy-bars, caramel op koekjes.... bleh!

Idd, geen fan van, met zout nog erger.

Ik vind alcohol niet lekker. Ja, alles, nee, niet alles geproeft, maar de lucht alleen al. 🤢

Pindakaas en spinazie a la crème

Alles waar amandelspijs in zit. Echt vre-se-lijk.

Parodie schreef op 02-02-2022 om 21:15:

Alles waar amandelspijs in zit. Echt vre-se-lijk.

Hier ook. Voor mij geen boterletter, of gevuld speculaas, en al het andere waar amandelspijs in zit. 

vanille... vooral als het daarom draait, zoals vanillevla, vanilleijs, vanillesaus. Als ingredient in iets wat niet perse naar vanille smaakt, kan ik er nog wel tegen. Overigens vind ik het ook vies ruiken als geur in bodylotion of douchegel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.