Eten Eten

Eten

Wat is jouw lievelingsgerecht?

Hier cannelloni!! En verder eigenlijk alle soorten pasta's wel. 

Wat is jouw lievelingsgerecht?


Indiase curry met boontjes maar ben zo ongeveer een alles eter

Pasta met champignons, room, look en scampi. En eventueel wat kerstomaten erbij.


Doe mij sowieso zo'n beetje alles met champignons maar.

Risotto met spinazie, kastanje champignons, olijven en feta. Er zit nog wel wat meer doorheen, maar dit zijn de belangrijkste smaken. Ook hier fan van pasta's.

hoisin kip met amandelen 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

08-07-2021 om 19:49

Lasagna met zelfgemaakte saus en veel groente, paddestoelen en kaas. En heel af en toe stoofvlees (3x per jaar van bio scharrelvlees)  met rode wijn, ui en champions.

Lekker BBQen. Gezellig en lekker met altijd zelfgemaakte sangria erbij.

Kreeft thermidor, zeetong in roomboter gebakken, scampi's curry pernot, sjasliks van varkenshaas met satésaus en uiteraard overal frietjes bij, kaaskroketten met vers gebakken brood

Een goede med-rare steak met zelfgemaakte bearnaise saus. Niet echt een gerecht maar je kan me ervoor wakker maken 😀. Maar ik vind heel erg veel gerechten lekker. Zelfgemaakte byriani word ook erg blij van, met alle bijgerechten, heerlijk. Of een echt goede risotto, hmmm. Maar goed ik houd gewoon van eten haha.

Chinese tomatensoep met stukjes kip

Alleseter. Veel vis, schaaldieren en kreeft. Groenten. Vlees, alles behalve paard en varken. 
Afgelopen weken zijn mangosalade en kip in thaise saus mijn favoriet.

Een lekkere thaise curry!

Indisch stoofvlees met rendang eieren, sambal boontjes en nog allerlei andere Indische bijgerechten, zelfgemaakt of van de toko, smaakt heel anders maar allebei heerlijk.

Ik ben dol op curry gerechten 

Een lekkere stamppot met hachee. 

Friet, varkenshaasje met champignonsaus, saté, lasagne, en een goede biefstuk uit de VS. En pannenkoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.