Eten Eten

Eten

Wat is jouw guilty pleasure?

Vandaag liep ik in de supermarkt en had ik ineens weer zin in zo'n bakje rijstdessert. Gelukkig na even zoeken toch gevonden. Was even bang dat ze op waren. 
Meestal gaat het dan thuis ook in 1 keer op. Het liefst met wat kaneel erover. 
Hebben jullie ook zulke guilty pleasures? Welke?

Schemerlampje schreef op 15-10-2025 om 13:38:

[..]

Ik durf het ook bijna niet te zeggen, maar ik kijk regelmatig the bold and the beautiful.

Ik hou van Engelse kostuumfilms truttiger kan niet… maar heerlijk om te kijken en weg te dromen  

(pure) pindakaas uit de pot lepelen
Ik zou zo een pot naar binnen werken als ik mezelf de kans gaf. 

Meestal doe ik het maar gewoon op brood. Maar dan wel veel.

Schemerlampje schreef op 15-10-2025 om 13:38:

[..]

Ik durf het ook bijna niet te zeggen, maar ik kijk regelmatig the bold and the beautiful.

GroenTuintje schreef op 15-10-2025 om 13:53:

[..]

Ik hou van Engelse kostuumfilms truttiger kan niet… maar heerlijk om te kijken en weg te dromen

Ik ook! Pas nog naar de laatste film gekeken van Downton Abbey .Heerlijk!

Herfstappeltaart schreef op 15-10-2025 om 14:23:

[..]

Ik ook! Pas nog naar de laatste film gekeken van Downton Abbey .Heerlijk!

Ja heerlijk hè 

chips met heeeel veel smeerkaas 

Lindt chocolade kogels wit en melk. Zo heerlijk romig en helemaal als ik ze in mijn mond laat smelten met een kop thee erbij.
In sept in de lindt shop in duitsland 2 zakken van een kilo gekocht. Ze waren in de aanbieding dus kon het niet laten en mezelf op 2 kilo quilty pleasure getrakteerd.

En heel af en toe een frikandel speciaal. Die zou ik wel elke week lusten maar is beter om het bij af en toe te houden.

Tango

Tango

13-11-2025 om 19:22 Topicstarter

M&M's met pinda's, ook zoiets. En hoeven dan ook niet eens alleen de echte te zijn. Eigen merk is ook prima. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.