Eten
Naminokurashi
14-08-2025 om 17:26
Wat is jouw favoriete ijsje
Wat is jou favoriete ijsje? Dit mag waterijs, soft ijs, schepijs zijn
Ik vind bijna alle ijs lekker
Dolfje
14-08-2025 om 17:31
Zoals ik in het Wat eten we vandaag topic al zei : peren ijsje.
Verder vind ik goed Italiaans ijs ook niet te versmaden en dan is van kinds af mijn keuze bijna altijd straciatella en citroen. Al kan ik tegenwoordig ook wel voor iets met koffie gaan.
Affogato qua toetje doet het ook altijd goed.
En soms sorbetijs.
MissHolmes
14-08-2025 om 17:32
Citroenijs, softijs niet per se maar wel van de lekkerste ijsboer in mijn provincie en ik heb die oreo mini sandwiches ontdekt; die vind ik ook lekker.
CharlieB
14-08-2025 om 17:35
Ik eet het liefst een waterijsje. Dat kan een raketje zijn, of zo'n perenijsje. Pirulo kaktus ijsjes vind ik ook erg lekker. Eigenlijk is alles wel goed. En zo heel af en toe kan ik een cornetto mango smaak wel erg waarderen
Schommelstoel
14-08-2025 om 17:35
Perenijsjes!
Bij Jumbo hebben ze die ook in mango-variant, dat is een goede tweede.
En wat betreft schepijs van de ijssalon: het liefst iets met grapefruit of citroen. Lekker fris en niet te zoet.
Loeki72
14-08-2025 om 17:40
ik hou van schepijs van een goede ijs zaak. Ik ben dol op pistache ijs, maar dan niet een met zo’n nep mintgroene kleur.
Bakblik
14-08-2025 om 17:43
Zelf gemaakt caramel zeezout ijs. Heb ik nog niet gedaan deze zomer. Laat mijn kind die topic maar niet lezen, want dan moet ik vanavond aan de bak met die hete caramel.
Meestal maak ik dat als ik weet dat het heet gaat worden maar nog niet is. Sinds ik terug ben van vakantie nog niet echt koele dagen gehad hier.
Widajo
14-08-2025 om 17:44
ik vind bijna alle ijs lekker! Schepijs van de plaatselijke ijssalon, maar met deze temperatuur vind ik waterijs het lekkerst; raketje of dubbellikkers.
Onze ijssalon heeft een paar heerlijke smaken maar die verklappen waarschijnlijk de naam van mijn woonplaats
Naminokurashi
14-08-2025 om 17:47
De Aldi heeft ook een lekker waterijsje: citroenijs op een drop stokje.
Shirazi
14-08-2025 om 17:49
schepijs van de ijssalon, en dan kersen- en granaatappelijs. Die laatste is geen standaard ijssmaak helaas.
Leslie_Knope
14-08-2025 om 18:00
Naminokurashi schreef op 14-08-2025 om 17:47:
De Aldi heeft ook een lekker waterijsje: citroenijs op een drop stokje.
Dit is echt mijn favoriet! Van de Aldi is het lekkerst, daarna de Lidl en dan de andere supermarkten. En van schepijs pistache.
Kampeerder
14-08-2025 om 18:05
Schepijs van een goede ijssalon met ambachtelijk ijs. En dan kan ik niet kiezen 🤦🏼
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.