Eten Eten

Eten

Wat is jouw favoriete ijs?

Ik zit hier toch hevig te genieten van goddelijk lekker ijs: Ben & Jerry’s Karamel sutra core. Ik moet oppassen dat ik niet die hele bak leeg eet, zo lekker is het. Wat is jouw favoriete ijs?


De plaatselijke ijsboer hier is meerdere jaren "best ijssalon van Nederland" geweest en heeft echt fantastisch ijs! 
Cookie caramel, Amaretto Bastogne, trippel Cherry, passievrucht... Zo maar een paar favoriete smaken. 
De ijstaarten zijn ook fantastisch 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-01-2022 om 18:57

Citroenijs, van een goede ijssalon met handgemaakt ijs 🤤

Sassenach

Sassenach

07-01-2022 om 19:03 Topicstarter

Almdudler schreef op 07-01-2022 om 18:55:

De plaatselijke ijsboer hier is meerdere jaren "best ijssalon van Nederland" geweest en heeft echt fantastisch ijs!
Cookie caramel, Amaretto Bastogne, trippel Cherry, passievrucht... Zo maar een paar favoriete smaken.
De ijstaarten zijn ook fantastisch

Die Amaretto Bastogne lijkt me ook erg lekker.

Almdudler schreef op 07-01-2022 om 18:55:

De plaatselijke ijsboer hier is meerdere jaren "best ijssalon van Nederland" geweest en heeft echt fantastisch ijs!
Cookie caramel, Amaretto Bastogne, trippel Cherry, passievrucht... Zo maar een paar favoriete smaken.
De ijstaarten zijn ook fantastisch

In Heiloo? 

Haägen-dazs Belgische chocolade ijs

Peen schreef op 07-01-2022 om 18:57:

Citroenijs, van een goede ijssalon met handgemaakt ijs 🤤

Bedankt, nu heb ik zin in citroenijs van de locale ijsboer

Citroen dus. 

Of chocolade en koffie-ijs. 

Viva-amber schreef op 07-01-2022 om 19:03:

[..]

In Heiloo?

Viva-amber schreef op 07-01-2022 om 19:03:

[..]

In Heiloo?

Nee, eentje in Twente, heeft ondertussen in meerdere steden een salon zitten. Mensen rijden er echt voor om! 

iets met caramel of chocolade. Of goed citroenijs ook niet te versmaden. Boerenjongens vind ik zo nu en dan ook lekker

Een echte favoriete  smaak  ijs kan ik niet aangeven, het is net waar ik zin in heb.
Wel kan ik zeggen dat Italiaans schepijs  mijn favoriet is.
Schepijs van de volgende smaken vind ik lekker 
Bosvruchten-Mokka-Hazelnoot-chocolade
Kaneel

Bloedsinaasappel  smaak zou ik nog een keer willen proberen.

Wat ik een hele goede ijssalon vind is Bernardo’s  ijssalon in Ede.

Ik houd van fruits maken mango is favoriet maar framboos of cassis vind ik ook erg lekker.

magnum classic.

Fruitsmaken van een goede ijssalon! Het liefst citroen 🍋

Qua 'gewoon' supermarktijs vind ik een raketje of calippo altijd erg lekker.

Häagen-Dazs Salted caramel.
Zoooo lekkerrr!

Ik mis de Maxibon 3 jaar geleden ontdekte ik de Maxibon 360, die is nóg lekkerder!

Verder Mars-ijs, B&J cookie dough en brownie, 3 chocolades van Hertog. En kaneelijs van de AH!! 

mango/papaya schepijs

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.