Eten Eten

Eten

Wat heb je altijd in huis?

Wat heb je altijd in huis - en als het er niet is, word je onrustig/vind je dat je direct boodschappen moet gaan doen? 

Hier: tomatenpuree, tomaten in blik en eieren.


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

12-07-2021 om 20:47

Hobbelster schreef op 12-07-2021 om 20:43:

ik lees elke keer anUsblokje bij deze TO. Wat zegt dat over mij?

Dat er butplug op je lijstje zou moeten staan haha 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

12-07-2021 om 20:48

Bergkristal schreef op 12-07-2021 om 20:45:

Verschillende soorten sambal

Ik heb pas sambal manis ontdekt, super lekker. Niet te scherp en een beetje zoetig. 

Yolo schreef op 12-07-2021 om 20:47:

[..]

Dat er butplug op je lijstje zou moeten staan haha

Yolo schreef op 12-07-2021 om 20:45:

[..]

Beetje ongepast deze reactie, medisch advies en zelfdoding in 1.. Als dat niet tegen de regels is... (en nee hoor niet gestaft).

Ik dacht meer aan;

-eieren

-kaas

-koffie

-hondenvoer..

Ik geef geen advies en noem bewust geen site waar je het koopt (ga ik ook niet doen ook)

goed ik ga er niet verder op in

Koffie
Melkpoeder voor erin

Yolo schreef op 12-07-2021 om 20:48:

[..]

Ik heb pas sambal manis ontdekt, super lekker. Niet te scherp en een beetje zoetig.

Ik gebruik verschillende soorten voor verschillende doeleinden. Sambal badjak voor op een kaastosti, sambal djeruk of sambal brandal voor door nasiof roerbakgerechten. Ulek als basis en vaak nog wat bijzondere soorten van de pasar.

anijsblokje

anijsblokje

12-07-2021 om 22:20 Topicstarter

Hobbelster schreef op 12-07-2021 om 20:43:

ik lees elke keer anUsblokje bij deze TO. Wat zegt dat over mij?

 

Koffie, eieren, brood, tomatenpuree, pasta, rijst

Oja en pindakaas

Irregular_Choice schreef op 09-07-2021 om 18:30:

Chips, dat ligt er echt altijd. En crystal clear

Ja, ik dacht ook gelijk aan chips, ik word echt ongelukkig zonder chips. En havermout, daar heb ik ook altijd een paar pakken van op voorraad staan. 

Kwark, muesli, choco pasta, brood, thee, groenten voor mijn konijnen en bessen of aardbeien voor in de kwark.

Ik heb altijd magnetronpopcorn in huis En er zijn altijd een heleboel soorten pasta, ik heb een hele plank met potten.

Verder heel veel van de dingen die hier al genoemd zijn. Blikken met kikkererwten, tomaten, linzen. Dat soort dingen.

ik heb altijd drank in huis. Maar dat is ook mijn hobbij.

Als het om non-food gaat heb ik hier altijd geurkaarsen in huis. Daar kan ik echt niet zonder. Ik heb ook bijna altijd iets aan, of een kaars of wax ofzo. Ik moet geur in huis hebben, geeft zo’n gezellige sfeer en ik hou gewoon heel erg van een lekkere geur in huis.

Koffie en brood.
(maar eigenlijk is mijn lijst oneindig lang, heb een basis die ik altijd op peil hou).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.