Eten
-Bladora-
08-07-2021 om 13:36
Wat eten we vandaag, vegetarisch!
Hoi allemaal,
Op viva was dit topic gestart, omdat iemand geïnspireerd wilde raken door vegetarische gerechten van anderen, en dat is zeker gelukt!
Zullen we hier weer verdergaan met het delen van vegetarische gerechten?
Eet smakelijk alvast!
Gioia82
04-10-2021 om 20:58
Vanavond pitabroodjes met vegetarische shoarma, komkommersalade, kikkererwten, paprika en een tomatenuiensalsa
Belklo
06-10-2021 om 18:32
Gele curry met witte kool, groene paprika, pompoen, kidneybonen en knapperig gebakken tofoe. Voor het opscheppen wat verse spinazieblaadjes erdoorheen voor de frisse groene kleur, wat cashewnoten eroverheen, en dan lekker op soppen met een pitabroodje.
Rosehip
09-10-2021 om 21:50
Veggie bolognese met linzen.
Morgen quesadillas met zoete aardappel. Met pico de gallo en guacamole.
Chocotime
10-10-2021 om 08:08
Vrijdag was ik uit eten en bestelde ik een falafelburger met friet. Gisteren aten we zelfgemaakte quiche, vanavond wordt het spruitenstamppot met knolselderij en speckjes.
Dutchgirly
13-10-2021 om 16:14
Ik was door dit topic geïnspireerd om de vegetarische lasagne met courgette van HF te maken. Gisteren gegeten, echt heerlijk! ❤
DownrightChinchilla41
13-10-2021 om 16:23
Ik baal.. Ik zag van de week een vegetarisch (buitenlands) recept voorbij komen wat mij heel lekker leek, maar ik kan het nergens meer vinden en ik weet de naam van het recept niet.
Het was met tomatensaus en spinazie/ricotta balletjes/bundeltjes. Er stond dat de balletjes niet rond waren en dat had ook met de naam van het recept te maken ofzo, gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.