Eten
afrodite05
01-05-2024 om 09:04
Vandaag geen kwakjes, want ik ben alleen thuis vanavond. Of nouja, met zoon, maar hij eet niet wat ik ga eten: pasta met knoflookgarnalen en voor de sier wat broccoli erbij. Zoon krijgt ook wat broccoli, maar dan met aardappelpuree.
Teigera
01-05-2024 om 09:12
Wij eten vanavond kung pao chicken, vind ik erg lekker en we hadden het al lang niet meer gegeten. Met rijst.
irmaladouce
01-05-2024 om 10:04
Gisteren kwam ik bij de Aldi “monniksbaard” tegen. Ik wist niet wat dat was dus googlede het ter plaatse en kwam zodoende een recept tegen voor pasta met kerstomaatjes en monniksbaard (in het Italiaans ook wel agretti genoemd).
https://blog.giallozafferano.it/danicucina/spaghetti-con-agretti-e-pomodorini/
En lekker dat dat was! Ik maakte het met verse tagliatelle (ook van de Aldi, erg prima).
Voor vandaag nog geen idee. Er liggen nog rode puntpaprika’s. Mss vul ik die ergens mee en dan in de oven. Met bulgur of (parel)couscous, dat heb ik altijd wel in huis. Of zo.
RoosOpJeHoed
01-05-2024 om 10:36
De kikkererwtencurry van gisteren was best prima. We vonden het alleen erg flauw. Volgende keer wat oppimpen.
Vanavond staat er bloemkool-kerriesoep op het menu. Erbij geroosterd brood met een likje
van iets (nader te bepalen bij de supermarkt zo) en kaaskoekjes.
Ted68
01-05-2024 om 11:17
De vetpan gaat bij mij ook aan!!!! Het is een vrije dag , maar ben vannacht x keer opgestaan omdat een hond diarree heeft....Dus vanavond makkelijk: Patat, vlees uit de oven, en tomaten mozzarella salade.
MijnNaamIsHaas73
01-05-2024 om 12:25
Klinkt lekker Irma en Teig!
Wij aten gisteren spaghetti en vandaag weer. Gisteren werd er voor ons gekookt dus had ik geen invloed op het menu. En vandaag krijgen we eters en ik had gevraagd waar ik ze blij mee zou maken: spaghetti. Nouja het is echt wel een ander recept dus dat overleven we wel voor een keer.
Ik was van plan een lekker nagerecht samen met de kinderen te maken maar die wilden zo graag cupcakes maken dat we vanavond cupcakes als toetje hebben. Wel met verse aardbeien en slagroom.
Jynta1981
01-05-2024 om 22:16
Man kookte snijbonen, krieltjes en een krokant kipding.
Morgen maak ik orzo met kip en spinazie.
Moirmel
02-05-2024 om 08:33
Nog geen idee. Partner is ziek, last van maag. Normaal was het bloemkool in kaassaus met spiering en aardappels, maar denk dat ik pompoensoep uit de vriezer haal.
Teigera
02-05-2024 om 09:06
Spaghetti aglio olio met courgette, cherrytomaten, basilicum en oude kaas:
Spaghetti aglio olio met oude kaas Recept | HelloFresh
Kreeg van de week een blok oude kaas bij de AH-overblijver die ik ophaalde, dus daar moeten we iets mee doen de komende dagen
.
RoosOpJeHoed
02-05-2024 om 09:16
Roti kip.
Niet op de manier dat het Surinaamse goedkeuring weg zal dragen, maar wel lekker.
MijnNaamIsHaas73
02-05-2024 om 09:19
RoosOpJeHoed schreef op 02-05-2024 om 09:16:
Roti kip.
Niet op de manier dat het Surinaamse goedkeuring weg zal dragen, maar wel lekker.
Dit
En dan voor de ene lusiknie los boontjes en aardappel met een paar vissticks