Eten
Teigera
24-02-2024 om 15:18
Het wordt een hartige taart met bloemkool, broccoli, brie en cashewnoten.
Ted68
24-02-2024 om 16:05
Zoon viert zijn verjaardag.....met raclette...Man en ik gaan uit eten bijde libanees
MijnNaamIsHaas73
24-02-2024 om 17:29
Man maakt paddestoelen risotto met gegrilde bimi en een stukje zalm
Dolfje
24-02-2024 om 17:36
Wij hebben bij het ontbijtbuffet best stevig gegeten en qua lunch onderweg een rijstwafel en nog een granola /cracker ding want wilden wel ergens eten in dat dorp waar we heen gewandeld waren maar er was geen plek en het was ook behoorlijk aan de prijs. Wel een hele lekkere koffie met likeur gedronken en slagroom
Nu even terug in de hotelkamer even in bad en omkleden en dan ergens wat drinken en gaan eten. Gisteren aten we Chinees, was prima en niet duur en denk dat we vandaag bij de pizzaria gaan kijken of er plek is.
rionyriony
24-02-2024 om 17:41
Ik vind gemalen pompoenpitten wel goed smaken door de macaroni. Ik had nog een hele zak dus die heb ik door de molen gehaald. Ik vind het echt wat smaak toevoegen. Gewoon rauw is dat niet zo lekker.
FaithfulDuck87
24-02-2024 om 17:47
ik slinger de airfryer aan en eet patat met een kroket. Mss nog wat compensatiesla erbij.
Moosey
24-02-2024 om 18:55
Jynta1981 schreef op 24-02-2024 om 17:53:
Patat en snacks uit de airfryer, zonder enige vorm van compensatie.
Hier ook. Of je moet de gesnipperde rauwe ui als compensatie rekenen 
yette
24-02-2024 om 20:34
Ik zou enchilada's maken maar het werd een bamisoepje met diepvriesgroenten en grote garnalen voor de jongste en diepvriespizza's voor de rest. Op de een of andere manier ben ik na de lunch in slaap gevallen en werd ik pas om 17.30 door de jongste gewekt. Die moet in het weekend ivm zijn baantje om 17.30 eten
Anyway. Ik had een heerlijk relaxte dag. Morgen gaan de enchilada's in de herhaling 
Dolfje
25-02-2024 om 07:07
Wij deelden een bord bruschetta, zalm, truffel en tomaat /kaas en veel olijfolie. Ik niet van vis maar heb die met zalm toch opgegeten. Ik zeg niet " morgen weer" maar ik vond het niet zo vies als dat ik altijd dacht..
Daarna elk een pizza, man met salami, stukjes merquez en paprika en ik pancetta en salami. En natuurlijk tomaat en kaas.
Ik verheug me nu alweer op het ontbijt straks. Daarna rijden we zoetjes aan weer naar huis.
Moirmel
25-02-2024 om 07:11
Gisteren mosselen gegeten, dus mijn ontbijt straks wordt het overgebleven nat met de groenten.
Deze middag maak ik tortilla en deze avond is het spaghetti.
afrodite05
25-02-2024 om 07:21
Wij gaan eind van de ochtend/vanmiddag wandelen met vrienden, startpunt en eindpunt bij een restaurant. Dus we beginnen met koffie/thee en gaan daarna daar lunchen. Er stond genoeg lekkers op de kaart, dus nog geen keuze gemaakt.
Vanavond maak ik couscous met erwtjes, feta en munt. Erbij simpele pangafilet.
anijsblokje
25-02-2024 om 08:54
@afrodite: Ik zou er ook nog peterselie bij gooien, als je dat hebt. De ombinatie van munt met peterselie...
Ik denk dat het hier vanavond volkoren penne wordt met sardines, courgette, tomaat (passata?) en vooral tijm. Maar ik twijfel nog wel.
MijnNaamIsHaas73
25-02-2024 om 09:02
Ik maak vanavond melanzane al parmegianna met ciabatta erbij om te dippen. Ik wil vandaag eens proberen om de aubergineplakken in de oven te roosteren ipv in de pan te grillen