Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Gefeliciteerd Teig!

Ik heb net de salade gemaakt, ook nog een klein blikje linzen en pompoenpitten  erdoor en simpel olijfolie en rode wijnazijn als dressing. Nu wachten tot man thuis is en dan bak ik de worstjes. Hopelijk schiet hij op want ik heb mega trek.

yette

yette

24-04-2023 om 18:47 Topicstarter

Ik speel restaurantje: ieder een eigen bordje mooi opgemaakte Ceasar salad gevolgd door lasagne (kliek van gisteren). IJscoupe toe. Maar dat laatste lust ik niet, dus dat maakt De Vader. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-04-2023 om 18:52

Friezinnetje schreef op 24-04-2023 om 16:44:

aardappelpuree met wortelen en kabeljauwfilet

Werd vis met salade. 

Wat fijn Moos! Steeds een stapje vooruit.

Gefeliciteerd teigera!

Vandaag beter gegoogled voor restaurants en dat wierp zijn vruchten af  
In de haven geluncht met lekkere vis en vanavond heerlijk gegeten bij een Grieks restaurant.  Morgen door naar legoland in een huisje dus dan gaan we ook weer zelf koken.

Teig, van harte met je verjaardag! Nog heel veel leuke jaren met veel gezondheid, vrolijkheid en succes.

Moos, wat heerlijk dat je man weer zulke capriolen kan uithalen! Geniet ervan, ik  vind het zo fijn voor jullie .

Hier was het vanavond kliekjesdag. Gevulde paprika's met gehakt met groenten en overgebleven risotto van gisteren. Had veel te veel risotto gemaakt en ik was ervan uit gegaan dat de rest niet meer opgewarmd kon worden, maar het viel mee. Het werd een soort nasi goreng, vreemd, maar het smaakte prima. Weer wat  geleerd.

Gefeliciteerd Teig!

En dank allemaal voor het meeleven t Is echt fijn, die stappen vooruit. Al heeft-ie nu een fikse verkoudheid te pakken met meteen flink koorts, weerstand is nog niet wat t wezen moet. Maargoed, met twee stappen vooruit en één achteruit komen we er uiteindelijk ook

Afro, heb je nu verlof? Lekker hoor! Hoop dat je snel je draai vindt. Mijn meest close collega gaat einde van de week ook met verlof, is ook wel echt tijd. Vergt toch een hoop van een mens, zo’n zwangerschap. 

Wij aten, ondanks de verkoudheid weer door lief bereid, opgeleukte chili van gister met pasta en bosui. Ik denk dat ik morgen iets salade-achtigs ga fiksen, heb ondanks het weer de lente in m’n bol

Teigera, nog gefeliciteerd, hopelijk heb je een leuke dag gehad. Moosey, ja, verlof is officieel ingegaan (FINALLY). 

Vanavond eten we kip pilav, met perzik en een tomatensaus met sambal en ketjap. Rijst en sperziebonen erbij. 

(Pff, mijn autocorrect maakt er elke keer "sperma" van als ik bezig ben met "sperziebonen" typen, heel irritant. Gelukkig zie ik het nog elke keer, maar mocht er een keer toch iets vreemds staan in mijn eetplannen, dan weet je waar het door komt en dat het niet inhoudt dat ik witte kwakjes ga eten   )

wahaha afrodite 

Ik eet vanavond quiche kip pesto

ik ga een dagje naar de sauna dus ga daar lekker wat eten. 

Dewi Sri, hoe was de mousse? Ik koop soms ook dingen uit nieuwsgierigheid. Met wisselend succes.

Moos, fijn dat het (ondanks verkoudheid) vooruit gaat. 

Teig, happy B-day nog. Klinkt goed. Ik ben ook wel een fan van Rick Stein. Recept ziet er leuk uit en kan ook met garnalen.

Jammer van de tapas, Haas. Gelukkig dat het gisteren beter was. 

Gisteren gingen we naar een concert (geen succes btw) en daarvoor aten we Griekse salade met brood. Misschien moeten we vanavond ook weg, dus ik denk dat ik een pan soep maak. Ik heb wel zin in iets curry/kokos achtigs. 

Zoals altijd heb ik een gebroken dienst op dinsdag maar vandaag heb ik maar een uurtje pauze ipv 2,5 uur. Dus ik zit nu even te twijfelen wat te doen. Of toch even naar huis fietsen en snel een omelet bakken of daar blijven en een rondje wandelen en bij de appie of jumbo een salade ga halen.

Terwijl ik aan het typen was bedacht ik dat ik nu de omelet bak en die meeneem en dan maar daar blijf. Als het overleg uitloopt heb ik nog minder tijd.

yette

yette

25-04-2023 om 11:43 Topicstarter

Balen, Moos. Hopen dat die verkoudheid snel over is! 

Hier vanavond nacho grande.

De mousse was te doen, GB, maar ik moest er wel het een en ander aan versleutelen.

Voor vanavond weet ik het nog niet, het zal wel een salade worden met weet ik ook nog niet. Eigenlijk heb ik zin in Indisch, maar geen zin om het te maken. Te veel werk.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

25-04-2023 om 14:45

Lekkerbekjes met witlofsalade en krieltjes.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.