Eten
Moosey
21-03-2023 om 17:56
Ik had ook vreselijk zin in salade. Wordt spinaziesla met radijs, bosui, pitjes en zongedroogde tomaat. Erbij aardappels en drumsticks, allebei uit de oven.
Oh ja, qua het eten gister: ik zeg meestal wel dingen die ik niet goed vind, als ik het idee heb dat ze in staat zijn om er wat aan te veranderen. Bij voor en hoofd heb ik het in eerste instantie over z’n kant laten gaan, omdat ‘het smaakt nergens naar’ meestal geen kritiek is waar mensen veel mee kunnen. Als ze er wel wat mee konden hadden ze wel gezorgd dat er smaak aan zat
En er liepen 2 16-jarigen in de bediening waarvan ik ook niet het idee had dat ze veel met kritiek zouden kunnen. Maar toen het dessert ook nog het dieptepunt bleek te zijn heb ik daar wel wat van gezegd. Joch reageerde met ‘Oh dat is wel heel jammer, meestal krijgen we juist veel complimenten over de desserts’ (waar ik dan heel lelijk bij denk dat dat nou niet echt iets is om trots op te zijn, dingen met suiker vinden de meeste mensen nou eenmaal lekker) maar dat-ie het zeker terug zou koppelen en dat-ie inderdaad uit de keuken net ook al iets had opgevangen over dat de mousse ‘matig smaakte’.
Ik denk dat ik er even een e-mail aan ga wijden. Ik heb het idee dat ze op rustiger dagen de mindere goden in de keuken en bediening zetten (wat logisch is) maar een paar slechte reviews na dit soort avonden kunnen je bedrijf toch wel wat schade aandoen. En ik vond het wel echt een leuk bedrijf, dus dat gun ik ze niet.
Koreveen
21-03-2023 om 19:03
oh Moos, dat meen je niet. Wat zonde. De 2x dat wij er hebben gegeten was het echt heul lekker en je weet, ik ben ook wel een fijnproever (niet zo erg als jij). Baal hier best van…
Bedankt voor het recept, Teig.
Wij eten al 3 dagen hapsnap, gelukkig heb ik nog veel restjes in de vriezer. Schoonpa ligt in het ziekenhuis (op dik een uur rijden van huis) en het is niet goed. We zouden vanaf morgen 5 dagen naar Texel gaan maar dat hebben we gecanceld.
FaithfulDuck87
21-03-2023 om 19:24
hier alvast quiche lorraine gemaakt voor morgen. 1-persoons taartjes, dus ook een paar voor in de vriezer.
Elmie
21-03-2023 om 19:28
Koreveen schreef op 21-03-2023 om 19:03:
oh Moos, dat meen je niet. Wat zonde. De 2x dat wij er hebben gegeten was het echt heul lekker en je weet, ik ben ook wel een fijnproever (niet zo erg als jij). Baal hier best van…
Bedankt voor het recept, Teig.
Wij eten al 3 dagen hapsnap, gelukkig heb ik nog veel restjes in de vriezer. Schoonpa ligt in het ziekenhuis (op dik een uur rijden van huis) en het is niet goed. We zouden vanaf morgen 5 dagen naar Texel gaan maar dat hebben we gecanceld.
Teigera
21-03-2023 om 20:12
Oeh dat klinkt niet goed Koreveen. Sterkte voor jou en je lief en familie!
Wat jammer Moosey. Je had je er vast op verheugd en dan zo'n tegenvaller, bij iedere gang ook. Echt zonde.
Wij aten vanavond orzo met tomaten, spinazie, feta en Italiaanse ham. Was voor herhaling vatbaar, maar iets van pijnboompitjes of pompoenpitjes waren er lekker bij geweest (er miste nog iets knapperigs).
GeorgieBrown
21-03-2023 om 20:29
Irma 
Wel zonde dat de 'mindere goden' de reputatie van het restaurant om zeep helpen. Wel goed dat je er nog even een mail tegenaan gooit, Moos.
Wat rottig, KV. Sterkte ermee.
Hier werd het toch wat anders, ik had mijn zin om te koken een beetje overschat. Ook omdat k langer heb doorgewerkt dan ik van plan was. Ik heb een grote pan gebakken rijst met kerrie en groenten gemaakt. 1 portie gegeten en 2 staan in de koelkast. Ik weet zeker dat ik daar een dezer dagen heel blij mee ga zijn.
MijnNaamIsHaas73
21-03-2023 om 23:11
Sterkte Koreveen
Ik was uit eten met collega's en ik at heel erg lekker. Vooraf: Eendenborst, roodlof, geroosterde walnoot, granaatappel, blauwe kaas, vijgen & port crème
Hoofd:Geroosterde spitskool, beurre noisette, granaatappel, gerookte amandel, gedroogde rode peper
& saus van Taleggio
Na nog wat lekkere kazen.
afrodite05
22-03-2023 om 06:49
Sterkte, Koreveen! Moosey, jammer inderdaad, maar goed dat je er een mailtje over stuurt.
Ik maak vanavond risotto met prei en tomaat. Klinkt saai, hopelijk is het dat niet.
Dolfje
22-03-2023 om 07:45
Ik maak vanavond een salade en bak er een hamburger bij. En ik denk
https://jaimyskitchen.nl/inspiratie/hoe-maak-je-ingemaakte-zoet-zure-rode-ui
Teigera
22-03-2023 om 09:40
Kazig etentje MijnnaamisHaas!
Vooral het hoofdgerecht vind ik erg lekker klinken.
Lief en de frutjes eten vanavond (op verzoek van frut I) spinaziekaasrondo, met broccoli en "die kleine gekruide aardappeltjes". Ik moet werken, we gaan wel iets lekkers halen bij de toko denk ik.