Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Razendsnel roerbakje met kip, Chinese kool, paprika, champs en gember. En rijst. Lekker. 

Wij kregen een " mediterraans" gehaktbrood met tomaten/feta salade en voor man en moeder aardappelpuree met kruiden. Was lekker.

Drukke week gehad ivm event wat ik vandaag hoste. Dinsdag spaghetti bolognese gemaakt. Woensdag zat ik in een hotel en at daar op de huid gebakken zalm met gegratineerde aardapppel en ratatouille. En vandaag bekaf thuisgekomen maar gelukkig spaghetti deel 2 in de koelkast.

Yette, wat een ellende weer. Wel fijn dat zoon weer weg mocht en dat jij goed hebt geslapen 
Dolf, fijn dat je nu in de volgende fase zit

yette

yette

09-02-2023 om 22:23 Topicstarter

Tsja, het houdt niet op deze week ... ik blijk corona te hebben 

Ah bah Yette, beterschap!

yette

yette

09-02-2023 om 22:36 Topicstarter

Dankjewel. 
Ik ben (nog?) niet ziek hoor. Alleen wat moe. Maar ik ben netjes in bed gekropen en blijf daar de komende 5 dagen. Met muntthee, dropkrijtjes, een halve fles rooie en twee katten.  Vooralsnog geen straf 

ik heb net ook maar getest want last van mijn keel maar gelukkig negatief.
We eten vandaag niet de witte chili, dat doen we morgen, vandaag eten we lasagne met pompoen ipv lasagnebladen en doe ook nog courgette door het gehaktmengsel.

Vandaag tuinboontjes, aardappelballetjes en een Valess kaas.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-02-2023 om 07:50

vis met krieltjes en groente. groente kijk ik even wat er in de winkel ligt en me dan lekker lijkt

Andijviestamp. Lang geleden!

Wij gaan eind van de middag naar de Ikea en ik heb man voorgesteld om daar dan te blijven eten. Ben benieuwd... Waarschijnlijk ga ik dan voor de Zweedse balletjes. Ik weet niet of ze daar iets van groenvoer hebben (saladebuffet hoop ik op), dus voor de zekerheid ga ik bij de lunch alvast wat tomaat en komkommer naar binnen werken. 

Jemig yette, dat kon er ook nog wel bij. Hoop dat je je kunt vermaken!

Vanavond eten we een pompoenlinzensoepje, vega nuggets (in de vorm van dieren, jaja ik ben gezwicht), brood met dips, salade met oa feta. 

Geen saladebuffet volgens mij Afrodite.. ik herinner me niet veel andere groente dan het blaadje sla bij de Gravd Lachs, maar dat is ook zo ongeveer het enige wat ik eet bij de Ikea, dus ik ben niet heel gedetailleerd op de hoogte

Moosey schreef op 10-02-2023 om 08:45:

Geen saladebuffet volgens mij Afrodite.. ik herinner me niet veel andere groente dan het blaadje sla bij de Gravd Lachs, maar dat is ook zo ongeveer het enige wat ik eet bij de Ikea, dus ik ben niet heel gedetailleerd op de hoogte

Tja, die mag ik momenteel sowieso niet, helaas... Maar thnx, dan ga ik dus zeker overdag al iets aan de groentetoevoer doen. 

Yette: beterschap! Ik ben wel benieuwd naar die rooie, bedoel je daar wijn mee? Interessante combi met drop 

yette

yette

10-02-2023 om 09:02 Topicstarter

Rode wijn, ja  stevige rooie kan prima met sommige soorten drop. 
Maar de fles staat er nog. Bij nader inzien had ik meer zin in muntthee en dropkrijtjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.