Eten
afrodite05
28-12-2022 om 07:41
Vanavond risotto met een mix van gewone champignons en kastanjechampignons, op het laatste moment wat rucola erdoor voor de frissigheid en erbij een kipbraadworstje.
Daarnaast heb ik nog steeds broccoli over (had een mega grote stronk gekocht), die ga ik nu maar op maken door er met ham quichevulling van te maken. Nog even bedenken of ik eenpersoonsquiches ga maken of een grote.
JtM
28-12-2022 om 08:52
We hebben nog preisoep van gisteren over, dat eten we vanmiddag als lunch. Vriend en zoon hadden het erover om vandaag weer een keer sushi te bestellen... denk dat dat het wordt voor vanavond
Herfstappeltaart
28-12-2022 om 09:14
Vanavond wordt het een rest rucola, met een restje bruschettatomatentopping erdoor, en wat overgebleven pijnboompitten, erbij wat gebakken aardappeltjes en een eitje denk ik.
Elmie
28-12-2022 om 09:30
Ik maak vanavond lasagne met prei, champignons, ui en paprika. Met een zelfgemaakte tomatensaus en natuurlijk kaas.
MijnNaamIsHaas73
28-12-2022 om 09:46
vanavond komt een vriendin met haar kinderen eten. Voor de volwassenen bestellen we sushi en de kinderen mogen zelf een pizza beleggen
Dolfje
28-12-2022 om 11:27
Hier wordt het courgette en tomaat met rul gebakken gehakt met Griekse kruiden ( bij gebrek aan Italiaanse
) op een bedje van krulsla.
AggressiveReindeer87
28-12-2022 om 11:28
Ik voel me gelukkig weer goed, niet meer misselijk dus dat wordt koken vanavond, iets met vis of met kipgehakt.
Teigera
28-12-2022 om 13:39
Oudste is jarig vandaag. We hebben een mooi taartje gemaakt en vanochtend met visite opgesnoept. Wie jarig is, mag zeggen wat we eten: we eten dus McD vanavond. Ze is 8 geworden
dus dan is dat heel lekker!
afrodite05
28-12-2022 om 14:25
Teigera schreef op 28-12-2022 om 13:39:
Oudste is jarig vandaag. We hebben een mooi taartje gemaakt en vanochtend met visite opgesnoept. Wie jarig is, mag zeggen wat we eten: we eten dus McD vanavond. Ze is 8 geworden
dus dan is dat heel lekker!
Gefeliciteerd! En ach, eens in de zoveel tijd is dat inderdaad best lekker. Ik weet nog goed dat mijn vader daar vroeger nooit wilde eten "want alles smaakt naar karton". Des te leuker en specialer was het als we met mijn moeder de stad in gingen en dan als afsluiter naar de Mc. Mooie herinneringen 
ToetieToover
28-12-2022 om 16:21
vandaag: vissoep met zwarte bonen, recept van het voedingscentrum:

Ik heb er nog wat chiliflakes aan toegevoegd maar verder het recept gevolgd, wat voor mijn doen bijzonder is. Met zadencrackers met kruidenboter gegeten.
vanavond:
shakshuka met ei, feta en een platbrood uit de koekenpan (beslagje met gist ligt te rijzen van teffmeel, kikkererwtenmeel, rijstmeel en psyllium vezels) met kruidenboter.
GeorgieBrown
28-12-2022 om 17:42
Gisteren onverwacht uit eten geweest. Na kerst-koken eigenlijk wel even lekker, niet zelf iets bedenken. Had pizza quattro formaggi.
Vandaag maak ik satë van seitan, nasi goreng, gestoomde boontjes en pindasaus.
JtM
28-12-2022 om 19:29
Gefeliciteerd Teigera!
De sushi was heerlijk
heb nog een paar stukjes over voor straks.