Eten
Elmie
20-12-2022 om 13:30
anijsblokje schreef op 20-12-2022 om 13:29:
Hartige taart met geitenkaas, spinazie en olijven.
Hi hi ik las 'harige' taart
Dolfje
20-12-2022 om 13:52
Elmie schreef op 20-12-2022 om 13:30:
[..]
![]()
Hahaha
AggressiveReindeer87
20-12-2022 om 14:34
Elmie schreef op 20-12-2022 om 13:07:
[..]
Oh haha zie dit nu pas
Je bent welkom
![]()
Better let as net zeggen we in het Fries 
(Beter laat dan nooit)
AggressiveReindeer87
20-12-2022 om 14:35
Elmie schreef op 20-12-2022 om 13:30:
[..]
![]()
Ik ook
ToetieToover
20-12-2022 om 16:13
vandaag: gefrituurde tempeh, gekookt ei, satésaus, gewokte ui-prei-pastinaak, volkoren basmatirijst en 🥕- salade.
Eerder verslonden wij: kikkererwtensalade deel 2, waarbij ik de halloumi vergeten was te vermelden gisteren, de salade is precies hetzelfde.
FaithfulDuck87
20-12-2022 om 16:28
Rijst met een beetje overgebleven pulled pork, ui, tauge en een ketjapsausje
Wobbelkont
20-12-2022 om 16:45
Ook hier gaat plan A niet door 😂. Echt geen zin om in dit plensweer naar de supermarkt te gaan en zeiknat te worden.
Kan eventueel zuurkoolstamppot maken, of aardappels met rode kool.. maar ik heb meer zin in chickenwings, of een broodje vissticks..
Keuzes, keuzes…
Broodjebrie
20-12-2022 om 16:48
Wobbelkont schreef op 20-12-2022 om 16:45:
Ook hier gaat plan A niet door 😂. Echt geen zin om in dit plensweer naar de supermarkt te gaan en zeiknat te worden.
Kan eventueel zuurkoolstamppot maken, of aardappels met rode kool.. maar ik heb meer zin in chickenwings, of een broodje vissticks..
Keuzes, keuzes…
Dit dus
Ik dacht vanmorgen: Het is echt weer voor boerenkool, ik had gehoopt dat het vanmiddag droger zou worden maar helaas. Gelukkig heb ik altijd wel iets in de vriezer dus dan maar makkelijk hoor.
GeorgieBrown
20-12-2022 om 21:43
Gisteren kookte Brown. Pasta met paddestoelen. Met spaghetti ipv verse tagliatelle... Was niet optimaal.
Maar natuurlijk fijn dat het klaar stond toen ik thuiskwam verwend nest is.
Vandaag fried rice met pepers, gember, knof, ui, wortel, savooiekool, champignons, shii take en lente ui. En aan tafel nog sriracha en gefruite uitjes.
Dolfje
20-12-2022 om 22:50
Wobbelkont schreef op 20-12-2022 om 16:45:
Echt geen zin om in dit plensweer naar de supermarkt te gaan en zeiknat te worden.
Nadeel van een gebroken dienst en ik moest naar de fysio dus ik ben vandaag 5 keer door de regen gemoeten.
yette
20-12-2022 om 23:01
Een bakplaat vol aardappelpartjes mèt schil en véél gele ras el hanout, sperziebonen met boter en zelfgemaakte citroenpeper, kant en klare kipfilet-dingetjes met ui, paprika en spek die lekker makkelijk in de oven konden.
Dat laatste was na uitdruipen best een keer te doen. Maar het verzoop in een 'heerlijke' jus. Ik las pas toen het op tafel stond: 24% vet. Vooral koolzaadolie. Volgende keer doe ik het toch maar weer ff zelf 
afrodite05
21-12-2022 om 07:44
He bah, zo vaak natgeregend worden (Dolfje) en al dat vet (Yette).
Ik ben gisteren voor twee gesprekken naar werk geweest, uiteindelijk toch meer moeten regelen dus werd langer dan de bedoeling was. In de middag weer zo misselijk en op de bank in slaap gevallen. Ook best wel bah, dat ik die prikkels nog steeds niet aankan. Maar ik ga wel door met opbouwen. Vandaag eind van de middag een vergadering bijwonen, verder doe ik het rustig aan. Overdag wel alvast koken, zodat ik bij thuiskomst vrijwel meteen kan aanschuiven (als man de zooi in de oven zet).
Ik ga Hollandse ratjetoe maken, een ovenschotel met aardappelschijfjes, gehakt, sour cream en kaas. Daarnaast wat broccoli.
Dolfje
21-12-2022 om 08:10
Balen dat je weer zo misselijk was Afrodite.
Gatver Yette dat klinkt niet lekker al dat vet.
Man heeft vandaag weer een etentje van werk, dit keer zonder partner gelukkig want 2 keer in de week naar een vreetschuur hoeft voor mij niet.
Ik eet soep uit zak en een salade, heb nog komkommer, feta, tomaat kan dat mooi klaarzetten voor vanavond.
De weegschaal blijft deze dagen een beetje steken maar dat is ook niet zo gek met al die extra dingen. Ben nu ook even niet zo streng. Komt in januari wel weer.
Koreveen
21-12-2022 om 08:39
Harige taart….ieuwwww
En die vette vette jus klinkt ook iiieuwww
Wij eten vanavond gestoofde witlof met gekookte aardappels en een bio varkensworstje
Je bent welkom