Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik maak vanavond burrito's met een vulling van rijst, gehakt, zwarte bonen, tomaat, bosui en koriander. 

Hier wordt het waarschijnlijk aardappelen spruiten en een slavink. Met appelmoes.

Vanmiddag een kom van de soep van gisteren en vanavond op het werk komkommer en gerookte kipfilet en daar doe ik dan lemon pepper over.

gisteren aardappels met sperziebonen (die eten wij ook regelmatig) met vlees
Vandaag soep met broodjes 

Zuurkoolstamp met spekjes en verse worst.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-12-2022 om 09:34

Ik eet zalmfilet vanavond, met gewokte courgette en paprika met aardappeltorentjes of gebakken aardappels, als ik zin heb om die te maken...

Vandaag gebakken aardappels (pan), worteltjes uit de oven en vis.

Ik maak champignonrisotto.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-12-2022 om 10:32

Elmie schreef op 20-12-2022 om 10:06:

Ik maak champignonrisotto.

Laat die zalm voor vandaag maar, ik kom bij jou eten...

Vanavond kookt mijn moeder voor ons, lasagna

Vanavond een nacho-ovenschotel met salade erbij.

Hier toch geen risotto denk ik, want beide kinders hebben kerstdiner. Ik kijk denk even in de vriezer of er voor ons  nog een restje van het 1 of ander ligt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-12-2022 om 12:04

Haha hier gaat de zalm ook niet door, schuift door naar morgen want mijn moeder is ziek en belde net of ik vanmiddag naar nichtje wil om voor haar en mijn broer te koken. (Nichtje is enigkind, mijn moeder is dinsdag middag altijd bij haar maar dat gaat nu dus niet)

Ik ga voor hun en mezelf een spinaziestamppotje maken heb ik net even bedacht,  met voor broer en mij een rundervink en voor haar een kaassoufflee erbij want ze eet geen vlees.

Klinkt lekker Phoebe, dat spinaziestamppotje.

Ik heb/had het plan om boerenkoolstamp te eten vanavond maar dan moet ik naar de winkel en het regent hier hard, volgens buienradar blijft het voorlopig zo. Ik heb nog een pizza in de vriezer dus ik denk dat ik die pak, en morgen naar de winkel ga voor boerenkool.

Phoebe1982 schreef op 20-12-2022 om 10:32:

[..]

Laat die zalm voor vandaag maar, ik kom bij jou eten...

Oh haha zie dit nu pas  Je bent welkom 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.