Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

@Ted: kijk, een mooie zomer, dat horen we graag!
@anijsblokje: frut is in maart al daar op bezoek geweest, nu is dus het 'tegenbezoek'. Ja het is allemaal best spannend, maar het is een lief en rustig meisje en tot nu toe gaat het goed. Behalve dat ze ongesteld is geworden gisteravond en nog zo jong is dat ze er nog niet zo goed mee om kan gaan, arm ding, is ook wat - zo jong en dan ongesteld in een gezin waar je de taal niet van spreekt enzo... Maar goed, gelukkig heb ik een flinke voorraad maandverband in huis, de wasmachine draait, komt allemaal weer goed. 
Vanavond gaan ze naar dansles en daarna eten in de snackbar, lekker Hollands. Ik ben er niet bij want heb theaterkaartjes vanavond, ik eet wrap met rauwkost en kip in de trein en dat zal ook best smaken.

Mooi zo, Ted. Een goede zomer dus !

Ach wat sneu, Teigera. Lastig hoor.

Hier wordt het quinoa-pilav met kalkoen, paprika, ui, courgette. Verder nog gember, knof en Sri-Lankaanse kerrie. En een yoghurtsaus. Nog steeds drukke dagen op werk en dit recept maak ik met m'n ogen dicht als 't nodig is...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.