Eten
Teigera
15-10-2025 om 20:23
voor Afrodite en man en zoon, wat fijn voor jullie dat met baby alles goed gaat. Hij/zij maakt het jou misschien moeilijk Afrodite, maar je dóet het wel ergens voor! Hou vol.
afrodite05
15-10-2025 om 21:26
Teigera schreef op 15-10-2025 om 20:23:
voor Afrodite en man en zoon, wat fijn voor jullie dat met baby alles goed gaat. Hij/zij maakt het jou misschien moeilijk Afrodite, maar je dóet het wel ergens voor! Hou vol.
Dank je wel
Ik probeer het maar te houden op: het is de placenta waar ik slecht op reageer, niet het kindje zelf. Vergelijk het met een pinda-allergie: die pinda kan er niets aan doen dat je allergisch bent. Het is de manier waarop jouw lijf op de pinda (in mijn geval de placenta) reageert.
Dolfje
16-10-2025 om 08:44
Vanavond eten wij kip kebab met sla en tomaat en knoflooksaus van cottage cheese met een flatbread.
Morgen en overmorgen gaan we uit eten.
Tenminste zaterdag was al gepland met schoonouders als dat tenminste doorgaat want is al een keer verzet en nu wil mijn vader morgen ook. Dus we doen het maar want weet anders ook niet of dit nog kan.
Teigera
16-10-2025 om 08:48
Vanavond een agv-tje dat bij de frutjes altijd goed valt: cordon blij, gekruide aardappeltjes, broccoli.
afrodite05
16-10-2025 om 08:55
Vanavond dan maar de Beef Shanghai van Knorr. Met wat extra groente (champignons en restjes ander groenvoer).
Herfstappeltaart
16-10-2025 om 09:12
Vanavond bietjesbowl met edamameboontjes, couscous, hummus en pecannoten.
irmaladouce
16-10-2025 om 09:19
Gisteren liet ik man kiezen en hij koos voor de ovenschotel met zoete aardappel. Vandaag zal het door omstandigheden rommelig en/of hapsnap en/of ergens wat eten worden. En ondertussen blijft de tofu-kebab maar doorschuiven...
MijnNaamIsHaas73
16-10-2025 om 11:39
Fijn dat alles goed gaat met de baby Afro! En je bent over de helft, hopelijk geeft dat perspectief, sterkte!
Wij aten gisteren kabeljauw met een kruidenkorstje, rösti rondjes en (rauwe) bospeen.
Vanavond makkelijk: broccolisoep uit de vriezer met worstenbroodjes en evt nog een tosti
Koreveen
16-10-2025 om 16:14
Wat fijn dat alles ok is met de baby, Afro. Nog even volhouden!
Rommelige week met eten. Druk en veel uithuizig.
We aten zondag Chinees bij mij ouders ter ere van mijn moeders verjaardag en we kregen alles wat over was mee, dus dat heb ik de afgelopen dagen fijn kunnen gebruiken en aangevuld met wat groenten om het nog gezond te maken.
Gisteren snelle omelet met paprika en spinazie gemaakt.
Vanavond naar de opening van DDW en vooraf met een collega eten.
Broodjebrie
16-10-2025 om 19:22
ik had vandaag kant en klare lasagne. Heb momenteel veel last van mijn rug en benen dus kan niet al te lang staan helaas, morgen wil ik proberen weer te koken.
Moosey
16-10-2025 om 23:39
Hier ook een uithuizige week. Gister had ik niet echt tijd om te eten, gelukkig stond er nog een kliekje chili sin carne met rijst op werk, dat heb ik in de auto tussen sporten en een bezoekje aan een zieke collega door genuttigd. Vandaag de hele dag in mijn nieuwe bakkerij gewerkt (whoop!) en daarna nog pizza’s gebakken voor eigen personeel en vrijwilligers. En dus een paar stukjes pizza en wat salade gegeten. Nu ben ik wel toe aan een tukje 
Dolfje
17-10-2025 om 07:27
Wij gaan uit eten en uiteraard heb ik de menukaart al bekeken
denk dat het de steak wordt.
afrodite05
17-10-2025 om 09:04
Gewokte spitskool met kip, champignons, ananas, een handje spinazie, kerrie en rijst. Bij de portie van man en mij gaat er een handje cashewnoten overheen.