Eten

Dolfje
17-05-2025 om 18:00
afrodite05 schreef op 17-05-2025 om 11:06:
Vervelend, Dolfje, hopelijk gaat het nu weer beter.
Ja gelukkig wel, wel koppijn en moe maar verder normaal. Het was gelukkig niet zo druk op het werk.

Naminokurashi
17-05-2025 om 18:25
Ribkarbonade met een beetje rauwkost.
Kijken hoeveel ik er van kan eten. Veel last van de Gastroparese(vertraagde maaglediging). Het eten voelt niet lekker meer in de maag

Dewi-Sri2
17-05-2025 om 19:14
Doe rustig aan Dolf!
Wij hebben vanmiddag lekker geluncht in een aanpalend dorp vanwege mijn verjaardag, dus vanavond heb ik het makkelijk. Het restaurant serveerde krankzinnig grote biefstukken, veel te groot voor mij. Maar men bood keurig een doggy-bag aan. Ik maak straks een sarnie voir echtgenoot en voor de rest zie ik wel. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een paard op heb...

Dolfje
18-05-2025 om 07:58
Als het goed is gaan we vanavond zelfgemaakte pizza eten bij vrienden maar van het hele clubje zijn er een paar niet fit dus ik weet nu nog niet of het doorgaat. Ik zal dan wel balen, man niet want die kan dan in de stad vanmiddag voetbal gaan kijken.

Teigera
18-05-2025 om 11:36
Vanavond een agv-tje omdat de frutjes dat zo waarderen. Iig een spinaziekaasrondo, aardappeltorentjes en aardappelschijfjes uit de oven (vriezerrestjes opmaken) en ik ga zo nog even naar de groenteboer. Broccoli of sperziebonen zal het wel worden.

afrodite05
18-05-2025 om 12:33
Shoarma met sperziebonen, een beetje rijst, tomaat en wat ciabatta. Uiteraard met knoflooksaus.

Ted68
18-05-2025 om 12:53
Na een geslaagde avond gisteren, en een Brunch vanochtend, hang ik in de zon, en moet niet aan eten denken.
Maar iedereen komt vet eten: patat, kroket Frikadelle, en Tomaten Mozzarella salade.

yette
18-05-2025 om 14:31
Ik ga met gehakt gevulde courgettes met zoete tomatensaus en feta in de oven schuiven. Denk dat bulgur daar het beste bij past. En waarschijnlijk een salade.

MijnNaamIsHaas73
18-05-2025 om 15:20
Gisteren aten wij op een feestje. Daar was een cateraar. Lekkere hapjes en salades, oa met aubergine en muhamarra, kleine pitabroodjes met oesterzwam shoarma en burritos. Was lekker allemaal
Vanavond maak ik vistaart met tomatensalade

Moosey
18-05-2025 om 20:08
MijnNaamIsHaas73 schreef op 18-05-2025 om 15:20:
Gisteren aten wij op een feestje. Daar was een cateraar. Lekkere hapjes en salades, oa met aubergine en muhamarra, kleine pitabroodjes met oesterzwam shoarma en burritos. Was lekker allemaal
Vanavond maak ik vistaart met tomatensalade
Hm klinkt goed. Leuk idee voor een hapje ook, mini-pita met oesterzwam, ga ik onthouden
Gister had lief noodles met paksoi en iets met worstvulling gemaakt, was lekker. Wel weer net zo’n t*fushete peper erdoor, 1/3de maar dit keer maar was weer goed heet. Lekker wel
Nu op weg naar huis, het was een lekker druk weekend op werk. Benieuwd wat ik zo te eten krijg

afrodite05
19-05-2025 om 06:51
Koreaanse kipspies (heel benieuwd naar) met een "salade" van rijst, mango, paprika en erwtjes.

Dolfje
19-05-2025 om 06:55
Salade en een spinazie kaas rondo uit de airfryer. Makkelijk en snel klaar vanavond na het werk.